וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוורפן רוצה את גור שלף כמאמנה

30.3.2008 / 15:50

הקבוצה הבלגית, הממוקמת בתחתית הליגה, רוצה את השחקן, ששיחק בשורותיה, כמאמן לעונה הבאה. שלף טרם קיבל החלטה בנושא

גור שלף הוא המועמד העיקרי לאימון אנטוורפן הבלגית, בעונה הבאה. שלף, שפרש ממשחק פעיל בעונה שעברה, שיחק בשתי העונות האחרונות בקריירה שלו במדי הקבוצה הבלגית, בהן הפך לקפטן ורשם מספרים מרשימים של 12.5 נקודות ו-3.5 ריבאונדים למשחק. מספר קבוצות בליגת העל רצו לצרף את שלף אליהן במהלך הקיץ האחרון, אך השחקן החליט לפרוש ומשמש בימים הללו כפרשן של ליגת "ווינר". השחקן שומר על קשרים עם הקבוצה הבלגית, אך לא החליט לגבי המשך צעדיו בנושא אימון הקבוצה.

גור שלף גדל בהפועל גבעתיים ובין היתר היה קפטן מכבי תל אביב וקפטן נבחרת ישראל. שלף שיחק בהפועל גבת/העמק, עירוני רמת גן וגליל עליון, בה עשה את הפריצה העיקרית שלו. גור הוא בן לשושלת כדורסל, אביו עמי ז"ל היה ממקימי הפועל תל אביב, ואחיו של אורי מאמנה של הפועל אוסישקין, שעלתה לאחרונה לליגה א'. לגור אין יחסים טובים עם הפועל תל אביב ובעונת 2004/5, אף הושעה מתפקיד קפטן נבחרת ישראל לאחר שתקף אוהד הפועל תל אביב, לאחר שזה קילל את אביו של שלף נמרצות. בין שלל תאריו של שלף ניתן למצוא שבע אליפויות ישראל, שבע גביעי ישראל, 3 אליפויות אירופה וגביע בלגי.

אנטוורפן, אחת הקבוצות הגדולות בבלגיה, נמצאת עכשיו באחת מתקופות השפל שלה, וממוקמת במקום השמיני מתוך 10 קבוצות בליגה. את הקבוצה מאמן הבלגי סוון ואן קמפ, שלא הצליח העונה להרים את הקבוצה אל מפלס הציפיות הגבוה שתלו בה, כקבוצה עם אחד התקציבים הגבוהים בבלגיה. הקבוצה לא יכולה לנשור בסיום העונה לליגה השנייה, לאחר החלטת האיגוד הבלגי בנושא הקפאת הירידות העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully