וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ניצחה 0:1 את מידלסברו

צ'לסי וגרנט שמרו על הפער מיונייטד והצליחו לשמור על חלום האליפות עם 0:1 קטן על מידלסברו. 0:1 גם לליברפול על אברטון בדרבי

המחזור ה-32 בפרמיירליג יצא לדרך בשבת והאלופה מנצ'סטר יונייטד המשיכה להראות נפלא אחרי ה-0:4 הביתי שלה על אסטון וילה. נוכח המהפך הדרמטי שביצעה ארסנל בבולטון (2:3), לצ'לסי ואברהם גרנט אין ברירה, ואם הם רוצים להישאר בתמונת האליפות, הם חייבים לנצח את מידלסבורו בסטמפורד ברידג'. זה לא הלך קל כמו שרבים חשבו, ונגמר ב-0:1 קטן לזכות צ'לסי, משער של ריקרדו קראבליו בדקה ה-5.

משחקי המחזור הושלמו עם שני משחקים מרתקים. טוטנהאם הובסה בוויט הארט ליין מול ניוקאסל 4:1, במשחק תחתית מפתיע. את המחזור חתם הדרבי של ליברפול, בו ניצחה ליברפול 0:1 את אברטון.

צ'לסי - מידלסברו 0:1

בסטמפורד ברידג' לא מזלזלים ביריבה מצפון מזרח אנגליה וגרנט הדגיש לפני המשחק עד כמה חשוב לשמור על ריכוז לאורך כל 90 הדקות. הכחולים יודעים שהפסד והם נתקעים 8 נקודות מאחורי מנצ'סטר יונייטד, ובכושר בו נמצאים השדים האדומים, זו מכה קשה לחלום האליפות של רומן אברמוביץ'. רגע לפני רבע גמר ליגת האלופות נגד פנרבח'צה, הבוס הגדול לא רוצה תקלות מיותרות בליגה.

הכחולים, עם קרלו קודיצ'יני בשער, חסרו את פרנק למפארד הפצוע, ובמקומו פתח בהרכב הקשר הגרמני מיכאל באלאק. הפתיחה המקומית היתה מצוינת וכבר בדקה ה-5 הכחולים עלו ל-0:1. כדור חופשי של ווין ברידג' הוגבה לרחבת האורחים וננגח על ידי הבלם ריקרדו קראבליו, שנותר חופשי במרכז הרחבה. דרך יפה עבור הפורטוגלי לחגוג את הופעתו ה-150 בקבוצה. מידלסברו השתחררה מהפתיחה האיומה שלה, אבל השליטה במגרש נותרה ברגלי המארחים.

ג'ון טרי פתח את המחצית השנייה עם נגיחה לידיו של שוורצר, ומידלסברו התקשתה להגיע לרחבת המארחים. בדקה ה-66 מסר ג'ו קול כדור עומק לשון רייט-פיליפס שבעט שטוח בסמוך לקורה. אחרי דקה רייט-פיליפס החמיץ חופשי ממרכז הרחבה, כשבעט מעל לשער מידלסברו. בדקה ה-73 מידלסברו כמעט והישוותה כשסטיוארט דאונינג ניצל יציאה רעה של קודיצ'יני כדי לבעוט מחוץ לרחבה, מזווית לא קלה, כדור שפגע בקורה. בדקה ה-82 סדרת החמצות מדהימה של מידלסברו, שכללה שני משקופים, מנעה ממנה שוויון. בסיום, צ'לסי, עם הרבה מזל, הצליחה לשמור על פער 5 הנקודות ממנצ'סטר יונייטד.

ליברפול - אברטון 0:1

ליברפול גברה 0:1 על אברטון ופתחה פער של חמש נקודות מיריבתה העירונית שבמקום החמישי. פרננדו טורס, מי אם לא הוא, כבש את שער הניצחון בדקה השביעית (שערו ה-28 העונה) אחרי שדרק קויט ניצל בלבול בהגנה של אברטון והשאיר את הספרדי לבד מול שוער אברטון טים האוורד.

כמה חשוב הניצחון הזה עבור הליברפולים. לא רק שמדובר בדרבי יוקרתי קריטי עבור האוהדים, הניצחון הזה מגיע גם אחרי התבוסה הלא נעימה מול היונייטד, מאושש את האדומים ושולח את רפא בניטז עם הרבה אמונה למפגש מול ארסנל בגביע האלופות. בנוסף, ליברפול מייצבת את עצמה במקום הרביעי, ששולח את הקבוצה למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה.

יוסי בניון נכנס כמחליף בדקה ה-84.

טוטנהאם - ניוקאסל 4:1

טוטנהאם המשיכה להוכיח הערב שהמשחקים שלה הם האטרקטיביים ביותר באנגליה ואולי ביבשת כולה, אבל הפעם זה ממש לא פעל לטובתה. דווקא התרנגולים היו אלו שכבשו את השער הראשון אחרי שדארן בנט נגח אותם ליתרון בדקה ה-25. במשך כ-20 דקות נראה היה שניוקאסל חוזרת לכאבי הראש של התחתית ולדרך ההפסדים, אבל רגע לפני הירידה להפסקה הישווה ניקי באט ו-6 דקות בתוך המחצית השנייה השלים ג'רמי מהפך בבעיטה חופשית. המגפאייז לא הסתפקו בזה והחליטו לדרוס. מייקל אואן כבש את השלישי בדקה ה-65, אובפמי מרטינס כבש את הרביעי בדקה ה-83 וניוקאסל השלימה ניצחון שני ברציפות ובצפון מזרח אנגליה לפחות קבוצה אחת נושמת לרווחה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully