וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב בראון שוחרר מעירוני רמת גן

30.3.2008 / 15:05

בראון אשר התעמת עם רובי בלינקו במשחק ביום חמישי, שוחרר הבוקר. היו"ר ברנר: "המרקם החברתי חשוב מהפגיעה המקצועית"

רוב בראון, שחקנה של עירוני רמת גן, שוחרר הבוקר (ראשון) מהקבוצה בהחלטה של ועדת המשעת של הקבוצה. בראון, היה מושעה מהקבוצה החל מיום שישי בבוקר וזאת לאחר התקרית עם המאמן רובי בלינקו במהלך פסק הזמן ברבע הרביעי במשחק ההפסד למכבי תל אביב 90-69. במהלך פסק הזמן צעק בראון על בלינקו, שהחזיר לו בצעקות. היו"ר בני ברנר הוריד את בראון במהלך הרבע לחדר ההלבשה ומיד בסיום המשחק התנצל בראון בפני חבריו. רמת גן לא תוכל להחליף את בראון לאחר תום מועד ההעברות ביום שישי האחרון.

"על כף המאזניים טובת המרקם החברתי וסמכות המאמן שעלולה הייתה להפגע לעומת הפגיעה המקצועית הצפויה. אני מקווה שהשחקנים האחרים ימלאו את החסר, והשחקנים שבסגל אני מאמין בהם שהם יוכלו לעשות את העבודה", אמר היו"ר בני ברנר לאחר שחרורו של בראון. לגבי המצב הכללי בקבוצה הוסיף ברנר:" בהחלט יש עצבים בקבוצה שלא מנצחים ארבעה משחקים, בייחוד ששני הפסדים בשניה האחרונה נגד עפולה ובאשקלון, בסופו של יום אני מצטרף לדעתו של המאמן רובי בלינקו שמאמין בסגל השחקנים ובקבוצה".

זוהי עונתו השנייה של בראון בקבוצה, לאחר ששיחק בה מאמצע העונה שעברה וקלע בתשעה משחקים 15 נקודות והוריד 4.6 ריבאונדים למשחק. העונה בראון ירד במספריו וקלע בסך הכל 10.6 נקודות למשחק והוריד 3 כדורים חוזרים. בעקבות שחרורו של בראון תישאר רמת גן כקבוצה היחידה בליגת העל עם ארבעה זרים: ג'רום ביזלי, ברייאן טולברט, מייקל קיובלר ובנט דיוויס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully