וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "הגענו לשיא"

אלכס פרגוסון שיבח את שחקניו אחרי ה-0:4 על אסטון וילה. החדשות הרעות: 5 שחקנים בספק למשחק מול רומא. ונגר: "נילחם על הסוף"

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה להיראות כמו מיליון דולר. השדים האדומים של סר אלכס פרגוסון דרסו אמש (שבת) בפעם המי יודע כמה את אסטון וילה 0:4 עם צמד של וויין רוני ושערים נוספים של כריסטיאנו רונאלדו וקרלוס טבז. "אמרתי כבר אחרי הניצחון על ליברפול שאני חש שאנו מגיעים לשיא כלשהו ואני חושב שראו את זה", אמר אלכס פרגוסון, "השחקנים שלי מבינים שאנחנו בישורת האחרונה ומה שאנו צריכים כעת זה ריכוז ועקביות. אני מאוד מרוצה מהאנרגיות שהראנו, בייחוד לאור העובדה שרבים משחקניי שיחקו במסגרת הבינלאומית השבוע"

ליונייטד יש יתרון של 6 נקודות בפסגה, יתרון שיצטמק לחמש נקודות עם צ'לסי תנצח היום את מידלסברו. "אני עדיין לא חש את הקרבה לאליפות כי יש עוד שישה מחזורים. הלוואי והיה עוד אחד, אבל יש עוד שישה", הוסיף פרגי. וויין רוני, שכבש את שני השערים האחרונים של היונייטד, התקשה למחוק את החיוך בסיום המשחק: "זה היה משחק טוב, זו תוצאה מעולה בייחוד אחרי שהיתה פגרה בינלאומית באמצע השבוע. הבקענו מוקדם ואני חושב שהניצחון בהחלט הגיע לנו".

ואם להעיב על האווירה הנפלאה באולד טראפורד הגיעו מספר פציעות קטנות שעלולות להותיר את פרגי בסגל חסר לקראת המפגש מול רומא באולימפיקו באמצע השבוע. מייקל קאריק, ריו פרדיננד ופטריק אברה הוחלפו אמש לאחר שספגו פציעות בשריר התאומים. גם ראיין גיגס ואדווין ואן דר סאר נמנים על רשימת הפצועים של היונייטד. עדיין לא ידוע מי מהם יוכל לשחק מול רומא.

ונגר: "נילחם עד הסוף"

לעומת הקונצרט של מנצ'סטר, ארסנל עבדה קשה מאוד עבור שלוש הנקודות שלה. התותחנים נקלעו לפיגור 2:0 מו בולטון, איבדו את אבו דיאבי בכרטיס אדום אך למרות כל זאת הצליחו לחזור ולנצח 2:3 בזכות שערים של גאלאס ו-ואן פרסי. "זה היה מבחן מנטאלי" ,אמר ארסן ונגר לאחר המשחק, "נותרה עוד חצי שעה לסיום והיינו בפיגור של שני שערים ושחקן אחד, למרות כל זאת ידענו שאפילו תיקו לא יהיה טוב לנו. גם אחרי שהבקענו את השער השני, החזרנו את הכדור מיד לאמצע כדי לנסות ולהבקיע את השלישי. אני גאה בשחקנים שלי ואני יודע שנילחם על האליפות עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully