וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "אנחנו מתביישים, אין לנו תירוצים"

צ'אבי סיכם את התחושות בברצלונה אחרי ההפסד 3:2 לבטיס. רייקארד: "אני מתקשה להאמין לאיך שנתנו למשחק הזה לברוח לנו"

ברצלונה שמטה אמש (שבת) יתרון של שני שערים במחצית ונכנעה 3:2 לריאל בטיס הצנועה. ההפסד המשיך את התקופה הלא יציבה של חניכיו של רייקארד שנעים מניצחונות מרשימים עם שלישיות ורביעיות להפסדים כמו זה של אמש. סמואל אטו ובוז'אן קרקיץ' נתנו לקטאלונים את היתרון לפני שצמד של אדו ושער נוסף של חואניטו הפכו את התוצאה. כעת בארסה רחוקה 4 נקודות מהמוליכה, ריאל מדריד, שתשחק הערב מול סביליה. "ההסבר הזה בלתי ניתן להבנה - אני מתבייש", אמר פרנק רייקארד בסיום המשחק, "ממש קשה להסביר הפסד כזה ואני מתקשה להאמין לצורה שבה המשחק השתנה במחצית השניה, במחצית הראשונה שלטנו בצורה טוטאלית".

ההולנדי טען שהוא הזהיר את שחקניו במחצית משאננות ואמר להם שהמשחק עוד לא גמור, וכמה שהוא צדק, "זה היה משחק שכבר הצלחנו להפוך אותו לקל ואז נתנו לו לברוח לנו מהידיים. דיברנו בהפסקה וסיכמנו שצריך להישאר עירניים ולהפעיל לחץ על ההגנה שלהם, אבל לא עשינו אף אחד מהדברים הללו". הקשר צ'אבי דיבר בשם השחקנים: "אנחנו מתביישים בכדורגל ששיחקנו ואין לנו תירוצים. הפסדנו כי לא לקחנו את ההזדמנויות שהיו לנו. שוב נתנו למשחק לברוח לנו למרות שהיינו בכושר טוב".

"נתנו להם לחזור ליתרון ואנחנו מאוד מאוכזבים מעצמינו ומאוד כועסים. למרות כל זאת, יש עוד משחקים לשחק העונה. שיחקנו טוב במחצית הראשונה אבל אחרי ההפסקה זה היה נראה כאילו אנחנו בכלל לא על המגרש. אנחנו חייבים להמשיך להאמין בסיכויים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully