וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריז סן ז'רמן זכתה בגביע הליגה

הקבוצה מעיר האורות גברה 1:2 על לאנס וזכתה בכרטיס לאופ"א. בליגה, בורדו ניצחה את נאנסי 1:2 והתבססה במקום השני

הערב (שבת) נערך גמר גביע הליגה הצרפתית. לאנס ופריז סן ז'רמן נפגשו בקרב שהמנצחת בו, מלבד היוקרה והגביע כמובן, תזכה בכרטיס לגביע אופ"א בעונה הבאה. במצבן של שתי הקבוצות בטבלה לא בטוח כי הראש היה ממש במשחק. לאנס מקום מעל הקו האדום, הקבוצה מעיר האורות מקום מתחת.

פריז סן ז'רמן עלתה ליתרון בדקה ה-19. פדרו פאולטה הפורטוגלי כבש את שער היתרון. שבע דקות בתוך המחצית השנייה איזן אריק קארייר את התוצאה. בדקה ה-90 עיר האורות נדלקה. פ.ס.ז' קיבלה פנדל, ברנארד מנדי כבש והגביע הולך לעיר הבירה.

מלבד המשחק הזה, נערך משחק אחד מן המחזור ה-31, שיושלם בימים ראשון ושני. בורדו ונאנסי התכבדו לפתוח את המחזור עם קרב ישיר על המקום השלישי, שהסתיים ב-1:2 דרמטי לבורדו, שצימקה באופן זמני את הפער מהמוליכה ליון לשש נקודות.

משחק סוער התפתח בעיר היין, בסיומו מצאה את עצמה בורדו עם שש נקודות יתרון על פני נאנסי במקום השני, שבעה משחקים לסיום העונה. המרוקאי מונסף זרקה העלה את הפתעת העונה מנאנסי ליתרון בדקה ה-29, אבל צמד של פרננדו קאבנגי, שערך בשבוע שעבר את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ארגנטינה, הגיב בצמד בדקות 53 ו-83, כדי להפוך את התוצאה ולהחזיר ללורן בלאן את החיוך לפנים.

  • עוד באותו נושא:
  • בורדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully