וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הוד השרון בגמר, קרית אתא כפתה משחק חמישי

הקבוצה של חילו ניצחה בחוץ את מטה אשר במשחק הרביעי ועלתה אחרי 1:3 בסדרה. הצפוניים ניצחו את מכבי ת"א ויתחרו עימם במשחק מכריע

הערב (שבת) המשיכו משחקי חצי גמר הפלייאוף כשהקבוצות נפגשו למשחק מספר 4 בסדרות. הפועל מטה אשר אירחה באולם בנעמן לעיני 800 צופים את מכבי "מוסינזון" הוד השרון, שהגיעה למשחק עם יתרון 1:2 בסדרה וזקוקה לניצחון אחד כדי להעפיל לגמר הפלייאוף. הוד השרון פתחה מצוין ועלתה ל-0:2. מטה אשר השיבה מלחמה וניצחה את המערכה השלישית וצימקה ל-2:1. במערכה הרביעית היו אלה ז'יווילוז'ני ואפרתי המצוינים שלא נתנו אפשרות לקאמבק מקומי ועלו לגמר עם ניצחון במערכה , במשחק ובסדרה כולה.

הפועל עירוני קרית אתא אירחה למשחק רביעי את מכבי תל אביב. גם קרית אתא הגיעה למשחק בפיגור 2:1. תל אביב ניצחה את המערכה הראשונה, אתא הפכה ל-1:2, תל אביב לא נשברה והשוותה את מניין המערכות. הקבוצות עלו למערכה חמישית ומכרעת שם , בסיוע הקהל הביתי ניצחו הצפוניים והשוו את הסדרה ל-2:2, לאחר שפיגרו כבר 2:0. המשחק המכריע יתקיים ביום שלישי הקרוב באולם בהדר יוסף.

נבחרת ישראל לנוער בנות סיימה הערב את חלקה בטורניר מוקדמות שהתקיים במכון וינגייט כשהפסידה לנבחרתה המקבילה של ספרד 3:0 (23:25,10:25,16:25). הנבחרת סיימה במקום החמישי. בקרב על ראשות הבית ניצחה פולין את בלגיה 1:3 ועלתה אוטומטית לאליפות אירופה מהמקום הראשון.

נבחרת ישראל לנוער בנים שיפרה בצורה משמעותית את סיכוייה לסיים באחד משלושת המקומות הראשונים עת ניצחה בפעם השלישית בטורניר, הפעם את נבחרת סלובקיה 1:3. ביום ראשון תשחק הנבחרת (17:30) מול אסטוניה כשניצחון יבטיח העפלה לפחות ממקומות 2-3 ומעבר לסיבוב השלישי ואף בתרחיש מסוים העפלה מהמקום הראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully