וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: עשו מהם סרדיניה

רומא סיימה ב-1:1 עם קליארי באי, דבר שמוריד את סיכוייה לזכות בתואר. היריבה העירונית, לאציו, הצילה אותה כשנפרדה מאינטר בתוצאה זהה

בשבוע שעבר צומק הפער בצמרת הליגה האיטלקית לארבע נקודות. רומא ניצחה 1:2, אינטר נוצחה בתוצאה זהה, והמאבק נראה פתוח. הערב (שבת) נפתח המחזור ה-31 בסרייה A עם משחקה של רומא וקליארי.

הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי, שתפגוש באמצע השבוע במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות את מנצ'סטר יונייטד, יכלה לחתוך את הפער לנקודה בלבד מהנראזורי, אבל הג'ילארוסי יצאו לוזרים כשסיימו רק ב-1:1 עם הקבוצה מסרדיניה.

האורחים מעיר הבירה פתחו בצורה רעה מאוד. הבלם מתיאו פרארי כבש שער עצמי בדקה השלישית. רומא לא התייאשה, אבל שחקניה החמיצו. בדקת הסיום של המחצית הראשונה השיגה רומא את הרבו להחמיץ. בדקה ה-30 נשרק לזכות כדור עונשין. הקפטן פרנצ'סקו טוטי שלח פנימה. קליארי עם נקודה אחת מעל הקו האדום.

לאציו - אינטר 1:1

התיקו של רומא איפשר לאלופה להגדיל את הפער לשש. רומא הייתה חייבת לחשוק שפתיים ולהחזיק אצבעות ליריבה השנואה, לאציו. התכולים מעיר הבירה פגשו את הנראזורי באולימפיקו. 11 דקות משריקת הפתיחה, עלו האורחים ליתרון. הרנן קרספו שלח מקרוב, אחרי רוחב טוב של המגן מאיקון. עד המחצית לא נכבשו שערים נוספים. 14 דקות במחצית השנייה הגיע שער השיוויון של לאציו. תומאסו רוקי היתל במלכודת הנבדל הקלוקלת של אינטר, קלט כדור ארוך והרשית.

כנראה שאינטר לא רוצה לסגור את הסיפור. הפער בצמרת הליגה האיטלקית בין שתי המוליכות נשמר על ארבע נקודות. רשימת המשחקים של רומא, על הנייר, נראית קלה יותר מאשר של אינטר, אבל אם הקבוצה של ספאלטי לא תתעשת ומהר, היא תוכל לחלום רק על התואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully