וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה ניצחה את מכבי פתח תקוה 0:1

קבוצתו של גיא לוזון רשמה הפסד רביעי ברציפות כשנכנעה לקרית שמונה 1:0, משער של יובל אבידור בדקה ה-61, והסתבכה בתחתית

המשבר של מכבי פתח תקוה החריף הערב (שבת) עם הפסד 1:0 לעירוני קרית שמונה, שהיה הרביעי ברציפות למלאבסים, שכבר הפכו לקבוצת תחתית לכל דבר ועניין. חניכיו של גיא לוזון, שעדיין עומד על מאזן של ניצחון אחד בלבד מאז שחזר לאמן את הקבוצה במקומו של עופר פביאן, דווקא הציגו כדורגל טוב יותר מיריביהם, אבל לא הצליחו להכניע את שביט אלימלך, ונאלצו לראות את יובל אבידור מנצל הזדמנות נדירה של קרית שמונה בדקה ה-61 כדי להכריע את המשחק.

קרית שמונה המשיכה להיראות רע כמו במחזורים האחרונים מאז הודיע רן בן שמעון כי יעזוב את הקבוצה בסיום העונה, אבל ידעה לעקוץ ברגע הנכון כדי לגנוב את שלוש הנקודות אחרי שני הפסדים רצופים, ולחזור למקום השלישי בצוותא עם בני סכנין, שתי נקודות בלבד מתחת למכבי נתניה שבמקום השני.

מהלך המשחק

דקה 10 - רועי בקל הגיע לאחד על אחד מול שביט אלימלך, והשוער הוותיק הצליח להדוף.

דקה 20 - לירן כהן בעט חזק מתוך הרחבה, הכדור ניתז מהמשקוף החוצה.

דקה 25 - הגבהה של ברק בכר מצאה את ירו בלו, שבעט חזק החוצה.

דקה 61 - גול! יובל אבידור קיבל כדור עומק מעמיר נוסבאום ובעט מקרוב לרשת של אוהד כהן - 0:1 לקרית שמונה.

עירוני קרית שמונה: שביט אלימלך, עמיר נוסבאום, יניב לביא, סלאח חסארמה, ברק בכר, עבאס סואן, גואל צ'ירסוואה (תומר סוויסה 82), יוסי דורה, גיא צרפתי (עמנואל אמנגואה 77), יובל אבידור (וויאם עמאשה 73), ירו בלו.

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; עומר הדר, ניצן דמארי, מוראד מגמאדוב, קובי גנון; בלסינג קאקו, סולי צמח, רועי בקל (דני פרדה 76), לירן כהן; דובב גבאי (אוהד קדוסי 77), עומר דמארי (רוביל סרסור 66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully