וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר-מכבי ת"א: רודי חדד צפוי לפתוח

קשר הצהובים וביזארה כשירים ויפתחו בהרכב, עזרן ינותח באסף הרופא ביום ג'. אצל האלופה לא מתגלים סימנים של ירידת מתח

מכבי תל אביב תגיע היום (ראשון) לטדי, למשחק מול בית"ר ירושלים (20:50, ערוץ 10), מול האלופה והמוליכה ותרצה להמשיך את המומנטום החיובי אחרי הנצחון 0:2 מול מ.ס. אשדוד במחזור הקודם. הצהובים מרוחקים כעת חמש נקודות מהקו האדום ובמועדון השתחרר השבוע הרבה לחץ אחרי צבירת שלוש הנקודות בנצחון מול שחקניו של אלון חזן.

"המשחק מול אשדוד נתן לנו הרבה מאוד אוויר", אמר המאמן ניר לוין לקראת המשחק. "מצפה לנו משחק הכי קשה שיכול להיות, ואסור לשכוח שלמרות שניצחנו את אשדוד, היו לנו במשחק הרבה מאוד בעיות. נצטרך לתקן את הדברים הרעים, לדאוג להביא שוב את הדברים הטובים, כך שנוכל לשחק טוב יותר מול בית"ר ולהתמודד מולם שווים כשווים".

ביום שישי, לפני האימון, הזהיר לוין את חניכיו מפני טעויות מיותרות בהגנה וזאת אחרי שצפו במספר מהלכים ושגיאות הגנתיות מהמשחק מול אשדוד. "אם נטעה בהגנה נשלם על כך, לא סתם בית"ר מבקיעה רביעיות", אמר לוין לשחקניו.

הקשר רודי חדד שסבל ממתיחה בשריר הירך האחורי צפוי להיות כשיר ואמור לפתוח בהרכב לצידם של יוסי שבחון ואלן מסודי בקישור הקידמי. הבלם האורוגוואי, ג'ו ביזארה, החלים לחלוטין מהמתיחה בברכו ויפתח בהרכב לצידו של משה מישאלוב במרכז ההגנה. בקישור האחורי ימשיך דן רומן לקבל אשראי ממאמנו ויפתח לצידו של ג'ונתן אסוס. הבלם ליאור ז'אן יחזור לסגל ויעמוד לרשותו של לוין, לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים.

החלוץ יניב עזרן, סיים למעשה את העונה ולא נמצא בסגל של הצהובים למשחק. עזרן ינותח ביום שלישי בבוקר בבית החולים "אסף הרופא". החלוץ הצרפתי יאניק קאמאנן, שספג השבוע קנס של 750 דולר בועדת משמעת פנימית, הפגין רצינות רבה והרבה מוטיבציה באימונים לקראת המשחק. גורמים במכבי שיבחו את תפקודו של קאמאנן שלמרות הקנס שספג, המשיך והפגין יכולת גבוהה במהלך הכנות הקבוצה השבוע.

כ-1,500 אוהדים צהובים צפויים להגיע לטדי ולתמוך בקבוצה. בקרב האוהדים נשמעו השבוע קולות כי אפשר לבוא ולהפתיע את מוליכת הטבלה גם במשחק חוץ בטדי.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, ג'ו ביזארה, משה מישאלוב, אורי שטרית, ג'ונתן אסוס, דן רומן, רודי חדד, יוסי שבחון, אלן מסודי, יאניק קאמאנן.

שתי התלבטויות לשום

לאחר שני משחקים רצופים בהם ניצחה בית"ר ירושלים 0:4, תארח הקבוצה את מכבי תל אביב מתחתית הליגה, למשחק שיכול לקרב את שחקניו של שום צעד נוסף אל עבר האליפות הנכספת. העבודה שבית"ר מוליכה את הטבלה בבטחה לא גורמת לירידת מתח, כך מסתבר על פי הרצינות שהשחקנים משקיעים באימונים. באימון המסכם ביום שבת, סירבו השחקנים להתייחס למשחק הגביע ביום רביעי ודחו את הטענות שהמפגש מול הצהובים הוא רק ה"חזרה הגנרלית" אליו.

לרשותו של יצחק שום יעמוד סגל מלא מלבד כריסטיאן אלברז, שסובל מפציעה במפשעה. מיכאל זנדברג ואריק בנאדו, שנעדרו מול הפועל כפר סבא כשירים ויחזרו לסגל. מי שיתפוס את מקומו של אלברז בהרכב יהיה דוד אמסלם, שימשיך משחק שני ברציפות לתפקד כמגן שמאלי. יואב זיו, שכבש במחזור האחרון מהעמדה החדשה-ישנה כמגן ימני, ימשיך גם הפעם לשחק בעמדה זו.

שתי התלבטויות עומדות בפניו של שום, אחת בהגנה והשנייה בקישור. בחוליית ההגנה חוזר הקפטן אריק בנאדו להרכב, אך זהות הבלם שיפתח לצידו טרם ידועה. תומר בן יוסף ושמעון גרשון יתחרו על משבצת זו, כשהעדיפות כך נראה, נוטה לטובתו של בן יוסף. בקישור מתלבט שום האם להחזיר את מיכאל זנדברג להרכב, בעיקר לאור היכולת הטובה של יתר השחקנים במחזור האחרון. במידה וזנדברג יחזור ל-11, יתכן שאבירם ברוכיאן ישלם את המחיר וירד לספסל למרות היכולת הפנטסטית שהציג במשחקים האחרונים.

הרכב משוער: טברקטו קאלה, יואב זיו, דוד אמסלם, אריק בנאדו, תומר בן יוסף (שמעון גרשון), דרק בואטנג, אבירם ברוכיאן (מיכאל זנדברג), גל אלברמן, עידן טל, אנטונלי רומולו, עמית בן שושן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully