וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה גברה 0:2 על מכבי הרצליה

29.3.2008 / 21:21

הזהובים יכולים לפנטז על הנס שישאיר אותם בליגה אחרי ניצחון מרשים משערים של בלדוט ומשה ביטון. פרדי דוד ושחקניו מתחת לקו האדום

סדרת משחקי התחתית המסקרנים נמשכו עם פתיחת הסיבוב השלישי, והיום (שבת) בני יהודה קיבלה זריקת מרץ חשובה כשניצחה בבלומפילד את מכבי הרצליה 0:2. הזהובים הדהימו בשבוע שעבר כשניצחו בחוץ את סכנין, דווקא לאחר פיטוריו של אלי כהן ולאחר שהוספדו על ידי כולם והוגדרו כיורדים הבטוחים. אבל מינויים של יעקב אסייג וחזי שירזי, צמד המאמנים החדשים, עורר את הקבוצה, ולמרות שהשניים מדברים בינתיים רק על הצלת הכבוד, אין ספק שבשכונה ממשיכים לקוות לנסים. נוכח כושרן של יריבות התחתית ומול הביטחון שצוברים הזהובים משבת לשבת, לא יהיה זה מופרך להכליל מעתה את בני יהודה כאחת המועמדות לשרוד בליגה.

הרצליה, מנגד, במשבר. קבוצתו של פרדי דוד רשמה הפסד שני רצוף, והדבר החמור מבחינתם הוא ששני הפסדים אלה היו ליריבות מהתחתית. ההפסד בבלומפילד הוריד את הרצליה מתחת לקו האדום, ובמצבה המנטלי הנוכחי ספק אם הקבוצה תצליח להישאר בליגה. במחזור הבא מארחת הרצליה את אשדוד ל"משחק העונה" שלה, ופרדי דוד יודע שאם קבוצתו לא תנצח, יהיה קשה מאוד לצאת מהבור הגדול ממילא.

על כר הדשא התנהל משחק תחתית טיפוסי, נוקשה ואגרסיבי. בני יהודה פתחה בהתלהבות רבה, אבל הגנת הרצליה הצליחה לצנן את התלהבות המארחים. בדקה ה-33 יתרון הזהובים בשדה תורגם לשער מוצדק, כשאסי בלדוט כבש בבעיטה חופשית בדקה ה-33 וקבע 0:1 מקומי במחצית. במחצית השנייה נמשכה המגמה מהראשונה, ופרדי דוד הכניס את כפיר אדרי ודייהו ג'ייאובה, אבל הזהובים המשיכו לשלוט. שחקני הרצליה נכנסו ללחץ מיתרונה של אשדוד על הפועל תל אביב, והחלו לתקוף, אך ללא תכלית. בדקה ה-81 הורחק איתן עזריה משורות הרצליה, לאחר שספג צהוב שני. בדקה ה-85 מתפרצת של משה ביטון סגרה עניין, והחלוץ הכפיל את יתרון המארחים, שניצחו בסיום 0:2.

מהלך המשחק

דקה 15 - קשר הרצליה שלו מנשה בעט מחוץ לרחבה, אבל הכדור חמק בסמוך לקורת שערו של איינוגבה.

דקה 33- גול! אסי בלדוט בעט היטב את בעיטת העונשין מ-17 נטרים בצורה מושלמת, ובני יהודה עולה ל-0:1.

דקה 61 - אסי בלדוט הרים בעיטת עונשין, המחליף תמיר כחלון נגח משלושה מטרים לקרקע והחוצה. בני יהודה החמיצה הזדמנות גדולה להכפיל את יתרונה.

דקה 81 - כרטיס אדום לאיתן עזריה. שחקן הרצליה איתן עזריה הכשיל את אימורו לוקמן וספג צהוב שני. האורחים נשארו בעשרה שחקנים.

דקה 85 - גול! מתפרצת של בני יהודה הסתיימה בשער מרגליו של משה ביטון. המחליף שלח כדור קשתי והכפיל את יתרון הזהובים.

הרכבי הקבוצות:

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', אלי אברבנל (תמיר כחלון, 58), עוז ראלי, הרוויה קובאצ'ביץ', לירוי צעירי, אסי בלדוט, אלי ביטון (אימורו לוקמן, 63), אלירן עטר (משה ביטון, 71).

מכבי הרצליה: איתמר ניצן, אסי משיח, דייהו דייויס, חיים מלכה, איתן עזריה, אסף קריספיס (כפיר אדרי, 58), מהראן ראדי, איבן ווקמנוביץ' (ג'ייאובה אקונדייהו, 46), עומר בוקסנבוים, שלו מנשה (שי ביטון, 77), תומר חמד.

פרדי דוד: "כנראה שנולדנו לסבול"

המאמן יעקב אסייג, שהשיג ניצחון שני ברציפות מאז מונה לתפקיד, יחד עם עוזרו חזי שירזי, ניסה שלא לצאת מגדרו בסיום: "אני שמח שהשחקנים הצליחו לחבר שני נצחונות, אבל הדרך עוד ארוכה מאוד, יש לנו גיבנת גדולה מאוד על הגב. עכשיו אנחנו צריכים לשחק משבת לשבת. כדי שלא נרד ליגה אנחנו צריכים לחבר עוד חמישה או שישה נצחונות, וזה קשה מאוד",

"אם נצליח להגיע לקו הסיום עם מספיק נקודות", הוסיף המאמן, "נעשה את זה, אבל זה קשה מאוד. העובדה שהשחקנים משוחררים יותר באה מהם, זה לא בגלל שמישהו אחר עומד על הקווים. הם מבינים את מצבם, הם משחקים כדורגל מהלב וצריך להצדיע להם על כך. יכול להיות שאם הייתי מחליף את אלי כהן לפני כן, היינו מפסידים גם אנחנו. אי אפשר להגיד מה היה קורה אם. קרה מה שקרה, הכל זה בדיעבד".

על הצרפתי סדריק ברדון, שחוזר לסגל בגביע ענה אסייג: "אצלנו זה ברדון ועוד עשרה". על המשחק בשבוע הבא מול מכבי חיפה, אמר אסייג: "אנחנו לא חושבים על שבת הבאה, אנחנו קודם כל חושבים על רבע גמר הגביע מול הפועל תל אביב ביום שלישי. יש לנו משחק שהוא סופר חשוב למועדון, כל שחקן חולם להגיע לחצי גמר גביע. כשנסיים עם המטרה הזו אז נחשוב על חיפה. אני לא מאמין בנקמות ספורטיביות".

משה ביטון: "חזרתי לשחק, אני שמח שכבשתי, אבל הכי חשוב שניצחנו. עכשיו אנחנו צריכים להמשיך הלאה. כנראה שבמצב שנקלענו אליו אנחנו משחקים יותר משוחרר, בלי לחץ. אנו עושים את העבודה, משחקים ממשחק למשחק ורוצים לאסוף נקודות. יעקב וחזי איתנו הרבה שנים, ויש ערך מוסף גם לזה שהם עומדים על הקווים. אני לא יודע אם היכולת שלנו קשורה להחלפת המאמנים, אבל הגענו למצב שאין לנו מה להפסיד ואנחנו משחקים בשביל ליהנות מהכדורגל".

על משחק הגביע מול הפועל תל אביב אמר ביטון: "זה המשחק הכי חשוב שיש לנו כרגע. אנחנו יכולים לעשות צעד יפה עבור המועדון ולעלות לחצי הגמר. זה יכול להיות תענוג. אני יכול להגיד לאוהדים שלנו שימשיכו לבוא ולעודד את הקבוצה. אני לא יודע אם בני יהודה תרד או לא, אבל נעשה את המקסימום כדי להישאר בליגה".

מאמן מכבי הרצליה, פרדי דוד, היה מאוד מאוכזב בסיום: "אנחנו לא מצליחים לברוח מהתחתית ונכנסים עמוק עמוק לתוכה. זה לא הזמן להתעסק בתירוצים, יש לנו הרבה בעיות, וכנראה שנולדנו לסבול. אבל אל תספידו אותנו עדיין, ואנחנו נמשיך להילחם על ההישארות בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully