וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד ניצחה 1:2 את הפועל ת"א

לאחר מאבק עיקש וארוך, עלתה מ.ס אשדוד מעל הקו האדום, עם ניצחון 1:2 על הפועל ת"א, שהגיע משער עצמי של אנטבי. משה אוחיון ודימיטאר מקרייב הצטיינו

ליגת העל לא התברכה במאבק אליפות משובח. כבר מתחילת העונה הייתה ידועה זהותה של האלופה, ואחרי הסיבוב הראשון נחתמה העונה בכל הקשור לאלופה. מה שכן, בתחתית אנחנו מקבלים את אחת ממלחמות ההישרדות הטובות ביותר.

ניצחונה של מ.ס אשדוד 1:2 על הפועל תל אביב הערב (שבת) באצטדיון הי"א שוב טרף את הקלפים. אם עד לפני זמן לא רב מצבה של הקבוצה של אלון חזן נראה לא טוב, הרי ששלוש הנקודות החשובות בבית מול האדומים מעלות אותה לאחר זמן רב מעל הקו האדום ומדרדרות לשם את מכבי הרצליה. האדומים עדיין מעל האזור המסוכן, אבל רק שתי נקודות משם.

חומר השחקנים של אשדוד עד חלון ההעברות היה לא רע בכלל, אבל אחריו הוא הפך לאחד הטובים בליגה. זאת עקב הבאתם של הקשר משה אוחיון משוויץ ודימיטאר מקרייב, החלוץ הבולגרי, ששידרגו את הקבוצה פלאים. גם הערב שיתפו השניים פעולה, ובצוותא עם עידן שריקי עשו שמות בהגנת האורחים. שני השערים נולדו מבישול של אוחיון וסיומת של מקרייב (השער השני נרשם לחובתו של יגאל אנטבי, לאחר נגיחה של מקרייב). המאבק עדיין לא תם, אבל אם חניכיו של אלון חזן ימשיכו בקו שאפיין אותם בתקופה האחרונה - נחישות בהגנה, לצד משחק התקפה משובח - הם יכולים לעשות את זה ולהישאר בליגה.

הפועל תל אביב, לאחר שני ניצחונות רצופים על בני יהודה ומכבי הרצליה, לא הייתה רעה במשחק, אבל לא מספיק נחושה. היא לא נשברה לאחר השער הראשון כשהשיגה שיוויון וגם לא לאחר השני, אבל משחקה נעדר תכליתיות ויכולת סיום בהתקפה. אין ספק שהמלחמה של אלי גוטמן וחניכיו תהיה עד מחזור הסיום, השאלה הגדולה כיצד היא תסתיים?

מהלך המשחק

דקה 13 - עידן שריקי בעט מספרת יפהפייה מכ-15 מטרים, אבל לא כזאת שסיכנה את וינסנט אניימה, שקלט בבטחה את הכדור.

דקה 19 - גול! משה אוחיון, האיש שהגיע משוויץ הרחוקה לעזור לקבוצתו לשרוד בליגה, עשה מבצע אישי יפהפה. הוא חדר לרחבה, סיבסב כמה מגינים אדומים והעביר רוחב על מגש של זהב לדימיטאר מקרייב, שגילגל משבעה מטרים מול שער ריק פנימה. 0:1 לאשדוד.

דקה 23 - משה אוחיון חטף כדור ממזואה אנסומבו ושלח לשריקי, ששלח ברשלנות מעל המשקוף, במקום להכפיל את היתרון.

דקה 26 - גול! ברוך דגו הרים כדור מאגף שמאל לימין, דימיטאר טקליסקי המשיך בנגיעה אחת ברוחב לרחבת החמש. ביברס נאתכו היה ראשון כדי להמשיך לרשת. 1:1.

דקה 38 - משה אוחיון ניסה להקשית מעל וינסנט אניימה, שיצא ברשלנות. השוער הניגרי הספיק לחזור ובקצות האצבעות להדוף לקרן.

דקה 43 - שי אבוטבול החמיץ פנדל! האדומים קיבלו כדור עונשין מ-11 מטרים, לאחר עבירה די טיפשית של כריסטיאן גונזאלס על שלומי ארבייטמן. קשר הפועל, שכבש בשבוע שעבר נגד הרצליה, בעט ברשלנות לאמצע והוציא את סמי אג'יי, שהדף, גדול.

דקה 58 - גול! הקשר המצוין משה אוחיון שלח כדור נהדר למקרייב, החלוץ הבולגרי בעט, אניימה הדף, אבל החלוץ היה ראשון כדי לנגוח. הכדור פגע באנטבי, שרשם לזכותו שער עצמי מר. 1:2 לאשדוד.

דקה 65 - עידן שריקי עבר על קו הרוחב את עמרי קנדה, אבל במקום להוציא רוחב ולגמור את המשחק, בעט החלוץ מזווית קשה מעל המשקוף.

דקה 90 - הולצמן מסר לרביבו, שהעביר רוחב מצוין לגוסו גוסו. אבל האחרון משלושה מטרים לא הצליח להרשית את השלישי, כשעמרי קנדה, שעמד על הקו , הציל שער בטוח. החמצה מסמרת שיער של גוסו גוסו.

דקה 90 +3 - אשדוד יצאה למתפרצת. הולצמן היה יכול לסיים כמו גדול, אבל בעט לא טוב, אניימה הדף. בסיום ההתקפה, שרק אלון יפת לסיום.

הרכבי הקבוצות:

מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, ליאור ראובן, יישה ודראן, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר (אחמד קאסום, 46), ז'אן ז'אק גוסו גוסו, משה אוחיון, דוד רביבו, עידן שריקי (מאור זוהר, 77) ודימיטאר מקרייב (שי הולצמן, 86).

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול (פאביו ג'וניור, 67), מזואה אנסומבו, ביברס נאתכו, ברוך דגו (רועי דיין, 77), דמיטאר טלקיסקי, שלומי ארבייטמן (ראובן עובד, 81).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully