וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה והפועל כפר סבא נפרדו בתיקו 1:1

מספרת של אוקוצ'ה בדקה ה-82 סידרה לנתניה שוויון 1:1 מול כפ"ס. אוחנה: "תוצאה מצוינת. מקווה שהדברים יתחילו להסתדר מעכשיו"

הפועל כפר סבא ומכבי נתניה סיימו הערב (שבת) בתיקו 1:1 באיצטדיון הקופסה, ונותרו מאוכזבות, כל אחת מסיבותיה שלה. כפר סבא הגיעה אחרי סדרת כשלונות ששיאה היה בשבוע שעבר עם התבוסה הכואבת מול בית"ר ירושלים (4:0) שהכניסה את הירוקים מהשרון חזק לקלחת התחתית, ולמרות מכת פציעות שפקדה את ההגנה של אוחנה היא כמעט הצליחה לרשום משחק נדיר ללא ספיגה, עד שמספרת של אוקוצ'ה בדקה ה-82 קבעה את תוצאת המשחק וחילקה את הנקודות.

נתניה, שנאבקת על מקום בגביע אופ"א, כבר הרגילה את הקהל שלה למשחקים משמימים, ולא היתה רחוקה מהפסד ביתי כואב כשדגלאס דה סילבה נגח את כפר סבא ליתרון בדקה ה-58, אבל אז כאמור הגיע אוקוצ'ה והציל את עטר.

מהלך המשחק

דקה 3 - תיירי טאזמטה ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק, שלא מצאה את המסגרת.

דקה 18 - מאור מליקסון פרץ לרחבה מימין, לואיס מרין בלם אותו והדף את הכדור על ידו של אלמוג כהן, אבל השופט איתן תבריזי בחר להתעלם.

דקה 35 - ג'ירמו ישראלביץ' הרים מהמרכז לסמואל יבואה, שנגח מקצה הרחבה הישר למשקוף.

דקה 51 - קלמי סבן התרומם מעל יבואה כדי להרחיק את הכדור, אבל בטעות נגח לשערו הוא, והכדור חמק סנטימטרים ליד הקורה.

דקה 58 - גול! ישראלביץ' הרים כדור חופשי משמאל לתוך הרחבה, דאגלס דה סילבה התגבר בקלות על הכיסוי הלא קיים של טל מעבי ונגח מחמישה מטרים לרשת - 0:1 לכפר סבא.

דקה 82 - גול! מעבי הרים כדור מדויק תחת לחץ מאגף שמאל, קיויו סחט מלויטה הדיפה בקצות האצבעות עם נגיחה חזקה, אבל אוקוצ'ה השתלט על הריבאונד עם מספרת מחמישה מטרים שחדרה פנימה - 1:1.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, טל מעבי, גולן חרמון, לואיס מרין, קלמי סבן, אלמוג כהן, שניר גואטה (אבודו אוקוצ'ה 77), אמייה טגה (דלה ימפולסקי 53), איתי שכטר, פרנסיס קיויו, תיירי טאזמטה (יחיאל צגאי 64).

הפועל כפר סבא: אוהד לויטה, קובי מויאל, אורי אוזן, עופר טלקר דגלאס דה סילבה, גיז'רמו ישראלביץ' (עידן שום 90), יעוזה אבובקרי, מאור מליקסון (גיל קין 90), אביחי ידין, אבי כנפו (אלירן סיימון 78), סמואל יבואה.

אוחנה: "סוף סוף ראינו שיש לנו הגנה טובה"

ראובן עטר אמר בסיום: "כפר סבא התסגרו כל המשחק ושיחקו על מתפרצות. ניסינו לפצח את ההגנה שלהם עם הנעת כדור, אבל בסופו של דבר ספגנו ממצב נייח. אחר כך הגיעו החילופים, והחילוף של אוקוצ'ה עזר לנו".

לגבי הספקולציות על עזיבתו בתום העונה אמר עטר: "אני ממוקד אך ורק בהצלחה של הקבוצה. גם אם יהיו דברים מסביב, ממני לא תהיה תגובה. יש לנו ביום שלישי משחק גביע, ומה שמעניין באמת זה לא מה שיהיה בעונה הבאה, אלא אם נעלה לחצי הגמר ביום שלישי".

אלי אוחנה נשמע מעודד מהמשחק של קבוצתו: "קצת חבל, כי הובלנו והם לא הגיעו לאף מצב. היום סוף סוף ראינו שיש לנו הגנה טובה. בתקופה האחרונה ההגנה שלנו נכנסה למומנטום רע, אבל היום חזרנו לעצמנו, לא במשחק גדול אבל עם נחישות, והצלחנו כמעט לנצח. עם קצת ריכוז היינו מוציאים תוצאה פנטסטית, אבל בהתחשב בתוצאות מהמגרשים האחרים זו תוצאה מצוינת, ואני מקווה שהדברים יתחילו להסתדר מעכשיו. השגנו עוד נקודה מאוד מאוד חשובה כדי לא לרדת ליגה, אני מקווה שנדע להמשיך את אותה הקרבה ואותה נחישות, כי אם זה יהיה במשחקים הבאים אין לי ספק שנעשה עוד נקודות".

כתב "הארץ" דור בלך מוסיף כי התיקו קירב את כפר סבא למרחק של חמש נקודות מהקו האדום, אבל אוחנה דואג להרגיע: "סיכומים עושים רק בסוף העונה. פשוט הפסדנו שני משחקים ברצף, וזה לא ביג דיל בליגה הזאת".

"קורה לנו בדיוק את אותו הדבר שקרה ליריבות שלנו בתחתית לפני 8-7 משחקים - 31 הנקודות לא באו מהאוויר, עבדנו קשה עבורן וברגע שנחזור להציג יכולת טובה אחזור להיות מרוצה. בחודש האחרון ספגנו המון שערים, מכל רבע מצב קיבלנו גול, אבל הפעם זה לא קרה כי שיחקנו נכון ועם נחישות והקרבה".

"אני לא מועמד לנבחרת הצעירה, או לקבוצות הצמרת רק בגלל שאני לא מתקשר לאנשים ולוחש להם שאני מועמד. אם הייתי רוצה אז השם שלי היה מוזכר כל יום במקום אחר. טוב לי בכפר סבא, ואני משוכנע שאני עושה כאן עבודה טובה - קבוצות הצמרת יגיעו בהמשך. הרי גם יצחק שום לקח אליפות ראשונה רק לאחר 24 שנות אימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully