וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין גברה 0:1 על מכבי חיפה

בני סכנין לא הרשימה אבל ניצחה בבית, 0:1 את מכבי חיפה, תודות לשער בעקב של אילייה יבוריאן, והיא לאט לאט מתקרבת לאירופה

במהלך השבועות השבועות האחרונים היה נדמה שבמכבי חיפה מצאו את השיטה: רוני לוי הודיע שיעזוב בסוף העונה, המאבק על התואר הוא כבר מזמן היסטוריה, ופתאום במשחקים האחרונים הירוקים משחקים ללא לחץ, ומצאו את עצמם עם שלושה ניצחונות רצופים. אם מצרפים לכך את ההפסד של האדומים לבני יהודה במחזור הקודם, מה הפלא אם כך, שקבוצתו של יעקב שחר הגיעה הערב (שבת) לדוחא במחשבה שהכרטיס לאירופה נמצא כבר בידיים שלה?

אלא ששחקניו של אלישע לוי עדיין מפנטזים על המסע האירופאי שלהם בעונה הבאה, וניצול מוצלח של השאננות החיפאית הביאה להם ניצחון ביתי יקר, 0:1, שהעלה אותם 2 נקודות מעל ליריבה הצפונית. המחצית הראשונה נפתחה בקצב מצויין, ושתי הקבוצות יצאו חזק קדימה לחצו זו על שערה של זו. סכנין, שמעדה במחזור הקודם מול בני יהודה, ידעה שאיבוד נקודות בבית מול יריבתה לכרטיס לאירופה עלול לפגוע קשות בסיכוייה, ועלתה במערך התקפי במיוחד.

המארחים היו קרובים יותר, וניצלו חולשה הגנתית מהצד הירוק כדי להתקרב, אך לא הצליחו למצוא את הרשת. מהעבר השני, אפק מצא את המשקוף בעצמו, אבל מלבד מספר הזדמנויות מקריות, חיפה לא היתה מסוכנת. דווקא כשהיה נדמה ששתי הקבוצות בעלות השאיפות לאירופה יסיימו בתיקו מאופס ומאכזב, הגיע המהלך של המשחק: בוזגלו פרץ מהאגף, שלח כדור ליבוריאן, שמקרוב דחק עם העקב, ושלח את המארחים לבדוק האם הדרכונים שלהם בתוקף.

מהלך המשחק

דקה 1: 40 שניות מהפתיחה איבד אפק את הכדור שהגיע למאור בוזגלו, שניסה לבעוט מ-18 אך סחט הצלה מדוידוביץ'.

דקה 12: אפק שלח כדור נהדר לצד השמאלי של הרחבה שם ניצב רוסו, הקשר השתלט על הכדור וניסה לסובב אותו, אך בעט החוצה.

דקה 28: קולמה שלח כדור רוחב מצויין שהגיע אל יבוריאן, ומשבעה מרים מהשער בעט מהאוויר, אך הכדור לא התלבש, ודוידוביץ' היה במקום.

דקה 32: חאמד גנאים קיבל כדור מ-18 מטרים ושיחרר טיל שעשה את כל הדרך אל המשקוף והחוצה.

דקה 34: אפק בעט מהאוויר, אבל מאיר כהן הדף. אפק ניסה פעם נוספת, הפעם יא יא פטי ניסה להרחיק, הכדור הלך למשקוף ונחת על קו השער, אך לא עבר במלוא היקפו.

דקה 48: חיפה קיבלה בעיטה חופשית, ורנאטו שלח את הכדור מ-22 מטרים אל החיבורים, אך כהן היה במקום.

דקה 72: גול! מאור בוזגלו פרץ מהאגף, ניסה לשלוח כדור רוחב אך נבלם, ניסה שוב והפעם מצא את יבוריאן, ששלח מקרוב פנימה, 0:1 לבני סכנין.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; עומרי אפק, דקל קינן, אלון חרזי, פיטר מסיללה, בירם כיאל (אייל משומר 25'), רנה לימה (מור דהאן 60'), ג'ובאני רוסו, יניב קטן, רנאטו (אושרי גיטה 70'), ת'מבינקוסי פנטאני.

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, לאוניד קרופניק, יאיא פטי, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאמד גנאים, בוגדן אפוסטו (מהראן אבו ריא 70'), מאור בוזגלו (עלי עותמאן 90'), איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully