וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו אותם על ארבע

בטיס עשתה קאמבק מדהים כשגברה 2:3 על ברצלונה. ויאריאל ניצלה את המעידה, הביסה את אתלטיקו מדריד 0:3 ועלתה למקום השני

זה היה נראה כאילו ריאל מדריד הולכת לדהור לאליפות השנייה ברציפות, אך המעידות האחרונות שלה פתחו את הסיפור בליגה הספרדית. ברצלונה גם לא הרשימה לאחרונה, אבל הצליחה אט אט לקצץ את הפער מתשע הנקודות שהיה בשיאו. הערב (שבת) היא יכלה לסגור את הפער לנקודה אחת בלבד, אבל ההפסד 3:2 לבטיס השאיר אותו בעינו, יממה לפני משחקה של ריאל מדריד נגד סביליה בסנטיאגו ברנבאו במחזור ה-30.

הערעור של בטיס, שקיבלה עונש רדיוס לאחר התקרית בה השליך אוהד בקבוק על שוער אתלטיק בילבאו במשחק ביתי, התקבל בהתאחדות הספרדית, והקבוצה מבירת אנדלוסיה אירחה את המשחק במיגל רואיז דה לופרה. 90 הדקות היו ברמה מצויינת והכילו חמישה שערים, קצב גבוה, אווירה נהדרת ומהפך אחד ענק.

אחרי תצוגת התכלית של הקטאלונים נגד ויאדוליד בבית בשבוע שעבר (1:4), פתחה בארסה מצוין. היא אמנם חסרה את רונאלדיניו מסגל הקבוצה עקב פציעה, אבל מי צריך את הברזילאי כשיש אחרים. בדקה ה-13 סמואל אטו נגח כדור למשקוף, בויאן קרקיץ' הילד השתלט ושלח פנימה. שלוש דקות לאחר מכן החלוץ הקמרוני התרומם מצוין להרמה של אנדרס אינייסטה כדי לקבוע 0:2. לאטו 11 שערים ב-11 משחקי ליגה.

במחצית השנייה התהפכו היוצרות. בטיס מצאה את השער המצמק מנגיחה של אדו בדקה ה-63. שחקניו של רייקארד נאלמו דום ועמדו במגרש כמו קונוסים. בטיס תקפה ותקפה. בדקה ה-75 הגיעה על שכרה עם פנדל, לאחר הכשלה של אריק אבידל על אודונקור הגרמני. אדו לקח את הפנדל, אבל ויקטור ואלדס ניפק הצלה גדולה. בטיס לא אמרה נואש. שתי דקות לאחר מכן הבלם חואניטו השווה עם שער של חלוץ גדול. הוא עצר את הכדור על החזה ושלח מהאוויר לפינה של ואלדס. עוד שתי דקות חלפו ושוב אדו. חלוצה המצוין של בטיס עם שער מספר 12 בליגה, פרץ ושלח מכ-16 מטרים חזק לפינה. 2:3 ענק לוורדיבלנקוס.

בטיס משלימה דאבל - ניצחון ביתי גם על ריאל מדריד וגם על ברצלונה. האנדלוסים עם 38 נקודות וממשיכים להתרחק מהקו האדום. ברצלונה תקווה לעוד מעידה של ריאל, אבל בקצב הזה החניכים של המאמן ההולנדי לא יוכלו להשיב את האליפות אל חיקם העונה.

ויאריאל - אתלטיקו מדריד 0:3

ויאריאל היא לא הקבוצה שתפספס צ'אנס ואחרי ההפסד המביך של ברצלונה היא התייצבה למפגש מול אתלטיקו מדריד ודרסה אותה בדרך ל-0:3 חלק ויותר חשוב מכך, למקום השני בליגה. סאנטי קרלוזה כבש ראשון בדקה ה-38 במהלך שהחל אצל רובר פירס, נמשך אצל ג'וזפה רוסי והסתיים ברגל של קרזולה, שכבש מקרוב. ארבע דקות בלבד חלפו עד שניהאט ניצל את ההלם אצל אתלטיקו וכבש את השני.

הטורקי המעולה הוסיף את השני שלו בדקה ה-66 וחתם את תוצאת המשחק. כעת ויאריאל שניה בטבלה עם 59 נקודות, שלוש בלבד פחות מריאל מדריד. אתלטיקו מדריד ממשיכה להחזיק במקום הרביעי והאחרון שמוביל לליגת האלופות עם 50 נקודות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully