וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הנערות נוצחו ולא עלו לאליפות אירופה

הנבחרת הפסידה לבלגיה 3:0 ואיבדה סיכוי להמשיך הלאה. הנוער ניצחו 2:3 את ספרד, וניצחון על סלובקיה יבטיח את העלייה להצלבה

נבחרת הנערות של ישראל בכדורעף איבדה היום (שישי) את הסיכוי שהיה לה לסיים במקום השלישי של טורניר מוקדמות אליפות אירופה, הנערך במכון וינגייט. הישראליות הפסידו לבלגיה, המועמדת לסיים ראשונה בטורניר 3:0. הסלובניות, שממוקמות במקום השלישי, הפסידו היום לפולין 3:1 וגם אם מחר סלובניה תפסיד לשוויץ וישראל תנצח את ספרד, הסלובניות יסיימו לפני הישראליות בזכות יחס מערכות טוב יותר.

הנבחרת הבלגית היא האיכותית ביותר בטורניר ובאליפות העולם עד גיל 17 הנבחרת הזו דורגה בעשירייה הראשונה. הישראליות, שרובן טרם חגגו יום הולדת 16, התאמצו ומאוד ניסו, אך לא יותר. בלגיה ניצחה בשלוש מערכות (16:25, 11:25 ו-18:25). מחר ישראל תשחק מול ספרד (17:30), שניצחה היום את שוויץ 1:3. לספרד יש סיכוי תיאורטי לסיים במקום השלישי וזאת רק אם סלובניה תפסיד מחר לשוויץ (15:00) 3:0 ובתנאי שהספרדיות ינצחו את ישראל באותה תוצאה. משחק מותח נוסף צפוי בשעה 20:00 בין בלגיה לפולין. המנצחת תעפיל אוטומטית לאליפות אירופה, המפסידה תעפיל למשחקי ההצלבה בקיץ.

ובעוד שהבנות שלנו איבדו סיכוי להעפיל לאליפות אירופה, נבחרת הנוער שלנו עשתה היום צעד משמעותי לקראת השתתפות במשחקי ההצלבה לאליפות אירופה. הנבחרת של יעקב הרשקו השיגה היום בקרואטיה ניצחון על נבחרת ספרד 2:3 אחרי שהייתה בפיגור 2:0.

הספרדים פתחו מצוין וניצחו את המערכה הראשונה 23:25 ואת המערכה השנייה 16:25. הנבחרת שלחנו עלתה למערכה השלישית בידיעה שהפסד יסיים עבורנו את הסיפור ואלכס אוסוקין, ישראל רחום וסלבה ברקל, כולם תלמידי פנימיית המחוננים במכון וינגייט, לקחו את האחריות לידיים והנבחרת השיגה נקודה עם ניצחון 24:26. גם שתי המערכות הנוספות היו צמודות ומותחות, ובסיומן ישראל ניצחה 23:25 ו-13:15.

נכון להערב, לישראל שני ניצחונות והפסד אחד בטורניר. מחר (20:00) ישראל תשחק מול סלובקיה, כשניצחון יבטיח סופית את המקום במשחקי ההצלבה בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully