וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליוואן ממשיך לקצץ את השיא

לפני 24 שעות שבר האוסטרלי את שיא העולם ב-50 מטר חופשי של אלן ברנאר כשהוריד תשע מאיות, כעת הוא הוריד בעוד 13 ל-21.28 שניות

זה פשוט מדהים, אין שום הסבר הגיוני אחר. רק לפני פחות מ-24 שעות שבר השחיין האוסטרלי, איימון סליוואן, את שיא העולם ב-50 מטר חופשי, אחרי שאלן ברנאר שבר אותו באליפות אירופה באיינדהובן, וכנראה שהלילה הזה עשה לו רק טוב. סליוואן שבר פעם נוספת את השיא והוריד 13 מאיות נוספות מהשיא הקיים.

השחיין בן ה-22, שמתחרה בימים אלה במבחנים האוסטרליים לאולימפיאדה, סיים את המשחה בזמן של 21.28 שניות, וכעת יריבו הצרפתי יצטרך להתאמץ בהרבה כדי להחזיר לעצמו את השיא. בסך הכל ביומיים האחרונים קיצץ סליוואן את השיא הקודם, שנקבע רק לפני שבוע, ב-22 מאיות, ללא ספק דבר מרשים.

כזכור, רק לפני חודש היה זה סליוואן שפתח ב"מלחמת השיאים" כששבר את שיאו של אלכסנדר פופוב משנת 2000, אך ברנאר שבר את שיאו של סליוואן באליפות בשבוע שעבר. השחיין הצרפתי התבקש לתאר את מה שעובר לו בראש, מספר דקות לאחר סיום המקצה, והדברים היחידים שהוא ידע להגיד הם: "זה די מצחיק אותי, אני בדרך כלל לא זוכר שום דבר. הכל נראה לי מטושטש ומלא אנרגיה וקרה כל כך מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully