וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: דג'וקוביץ' עף כבר בסיבוב הראשון

הסרבי הלוהט הודח על ידי המדורג 122 בעולם, קווין אנדרסון. שחר פאר מחכה לפורטוגלית בת ה-16 מישל בריטו, שהפתיעה את רדוואנסקה

אולי זו לא התקופה הטובה ביותר שלה, אבל שחר פאר עשתה את המוטל שלה ולפחות לא איכזבה בפתיחת טורניר מיאמי. פאר, שהידרדרה בשבוע האחרון למקום ה-19 בעולם וקרובה להידחק מחוץ לטופ-20, פתחה את הטורניר מהסיבוב השני וצלחה את משחקה מול נטלי דשי בדרך לשלב הבא.

הצרפתייה, המדורגת 77 בעולם, פגשה את פאר רק פעם אחת בקריירה. זה קרה לפני שנתיים, אז ניצחה, אך כעת פאר, לאחר משחק צמוד במיוחד, סיימה עם ניצחון לאחר כמעט שעתיים 6:7(6), 3:6 והבטיחה לעצמה 30 נקודות דירוג ו-10,580 דולר.

אחרי שני משחקונים מוצלחים של השתיים, בהן שמרו על ההגשה, דשי הצליחה לשבור ראשונה ולעלות ל-1:2. פאר לא ויתרה והחזירה בשבירה משלה ל-2:2. גם במשחקון השביעי והשמיני שברו האחת את השנייה ובהמשך שמרו על ההגשות עד שובר השוויון, בו ניצחה 6:8. למרות זאת, במערכה הזו סבלה פאר מאחוזי הגשה נמוכים בהגשה הראשונה.

המערכה השנייה הייתה קלה הרבה יותר עבור פאר, שבזכות שתי שבירות מתוך חמש אפשריות, הכריעה את המשחק לטובתה. במערכה הזו השתפרו אחוזי ההגשה של פאר, ובצורה חלקה היא סיימה עם 3:6.

יריבתה הבאה של פאר בשמינית הגמר היא מישל בריטו, הפורטוגלית בת ה-16, שהדהימה כשניצחה את הכוכבת העולה מפולין, אגנשקה רדוואנסקה, 6:2, 3:6, 5:7.

דג'וקוביץ' כבר בחוץ

אצל הגברים, הפתעה המרעישה נרשמה כשנובאק דג'וקוביץ', המנצח הטרי של האינדיאן וולס ואלוף הטורניר בשנה שעברה, הפסיד בסיבוב השני למדורג 122 בעולם, קווין אנדרסון 7:6, 3:6, 6:4. אנדרסון הדרום אפריקאי, שהעפיל מהמוקדמות שם הדיח את הראל לוי, רשם את ניצחונו הגדול בקריירה אחרי מותחן שארך שעתיים ועשרים דקות.

במשחקים נוספים שנערכו אצל הנשים, מריון ברטולי הודחה מול הדנית המוכשרת קרולינה ווז'ניאקי 6:3, 6:1, והמשיכה את הנסיגה המתמשכת ביכולת שלה. סרינה וויליאמס וסבטלנה קוזנייצובה לא נפלו והעפילו לסיבוב השלישי: האמריקאית ניצחה 1:6, 2:6 את אדינה גלוביץ' הרומניה, בעוד הרוסיה נמתחה שלוש מערכות מול יאנג יאן צ'אן וניצחה 1:6, 6:3, 0:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully