וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבש בליגה ארצית

שישה משחקים נערכו בליגה הארצית והניבו יבול דל של חמישה שערים בלבד. הפועל ירושלים סיימה ב-0:0 עם נס ציונה, תיקו לקרית אתא

המחזור ה-27 של הליגה הארצית לא ייחרט בזכרון הקולקטיבי של אוהדי הכדורגל בארץ, כך אפשר לנחש. שישה משחקים נערכו היום (שישי) בליגה השלישית והניבו יבול כולל של חמישה שערים בלבד. בסופו של דבר, כל שלוש הראשונות סיימו בתוצאות תיקו ושמרו, לפיכך על סטטוס-קוו בצמרות. בית"ר שמשון התרחקה מהתחתית עם 0:0 מול מרמורק.

סקציה נס ציונה - הפועל ירושלים 0:0

הפועל ירושלים לא הרשימה מול הסקציה מהתחתית אבל את לופא קדוש זה לא ממש מעניין. התיקו הזה משאיר את הפער מהמקום השני על 6 נקודות ואת הפער מהמקום השלישי על 8 נקודות, כך שבמבחן התוצאה, לופא יכול לסמן עוד 'וי' בדרך הבטוחה של הירושלמים לליגה הלאומית. הסקציה יכולה להיות מאוכזבת בעיקר בגלל החמצת הפנדל של איציק בן סולומון בדקה ה-75.

הפועל אשקלון - מ.ע קרית אתא 0:0

פינאליסטית הגביע פספסה צ'אנס לסגור פערים מהמקום השני כאשר אירחה את סגנית המובילה וסיימה בתיקו ללא שערים. מאחר וגם בני ג'דידה סיימה בתיקו משלה, קרית אתא נותרה שניה עם 48 נקודות ופער של שתי נקודות מהמקום השלישי.

השקמה/רמת חן - בני ג'דידה 1:1

איציק לוי העלה את השקמה ליתרון מהנקודה הלבנה בדקה ה-30, אייל ארשיד החזיר את ג'דידה לעניינים בדקה ה-37. ג'דידה השוותה למרות שבדקה ה-32 מיכה שושן ספג כרטיס אדום והותיר אותה ב-10 שחקנים. בדקה ה-83 העניינים התאזנו כאשר משה עמר ספג אדום גם כן. ג'דידה נותרה שלישית עם 46 נקודות, השקמה מתחת לקו האדום עם 28 נקודות.

מכבי כפר קנא - הפועל כפר שלם 0:2

רג'יד בראנסי בדקה ה-43 ומחמוד עבאס בדקה ה-46 נתנו לכפר קנא ניצחון חד וחלק שקירב אותה לכדי 5 נקודות מהמקום השני. כפר שלם קבורה עמוק במקום האחרון.

תוצאות נוספות: בני טמרה - עירוני טירת הכרמל 0:1, רן שמול 12. בית"ר שמשון/הפועל מרמורק 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully