וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א': הפועל אום אל פאחם העפילה לליגה הארצית

ניצחה 0:3 את בית"ר צפת והבטיחה את עלייתה. בת ים לא ספרה את עירוני נתיבות, הביסה אותה 0:5 בחוץ והתרחקה מהפועל קטמון

הקרב על העלייה לליגה הארצית מתחיל להתקרב לרגעי ההכרעה, והערב (שבת) הבטיחה סופית הפועל אום אל פאחם את העלייה שלה לליגה העליונה. אום אל פאחם, ששלטה ללא עוררין בליגה א' צפון, ניצחה 0:3 את בית"ר צפת, והחלה את החגיגות. רפי כהן העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-5 בפנדל, וצמד של יניב אברג'יל בדקה ה-28 ו-66 הבטיחו את העלייה.

אחווה חיפה עשתה קולות של התאוששות כשניצחה 2:3 את עירוני שלומי/שפרעם והתקרבה מעט לקו האדום. אנואר ריפעי (43 ו-61) ואבי בן סימון (50) כבשו למנצחים. יוני גואטה כבש שער עצמי לזכותם של האורחים בדקה ה-14, ודיב בושנק השווה באופן זמני בדקה ה-52. בית"ר חיפה שמרה על מרחק מהקו האדום עם ניצחון בשיניים, 0:1 בהרצליה, עם שער בדקה ה-88 של אורן עידו. הפועל מקר המשיכה את מסעה אל ליגה ב' עם הפסד ביתי 3:0 לאסי גלבוע. אבי עמר (55, 87) וכפרי אזולאי (84) כבשו למנצחים.

תוצאות נוספות:

בית"ר איחוד משהד - עירוני אום אל פאחם 1:0
טארק ארמלי 44

הפועל עפולה - עירוני טבריה 2:1
לעפולה: ניקו ולנסי 19.
לטבריה: אודי אדרי 10, כפיר בן דוד 23.

מכבי צור שלום - הפועל כפר קנא 2:2
לצור שלום: אולג קופרייג 40, יוסי ואנונו 90.
לכפר קנא: שירן ועקנין 15, נאסים טאהר 62.

ליגה א' דרום:

בשלב הזה, כאשר נותרו ארבעה מחזורים בלבד לסיום העונה, עירוני בת ים עשתה צעד חשוב למימוש המטרה, במיוחד אחרי שניצחה וניצלה איבוד נקודות ליריבתה בצמרת, הפועל קטמון. הקבוצה הבת ימית יצאה למשחק חוץ בעירוני נתיבות ועשתה את המוטל עליה בצורה משכנעת עם ניצחון 0:5. דודי ביטרן (39), אלעד כהן (52) ושלומי טיירי (65) כבשו את השערים מול הקבוצה, שגם בפנדל לא הצליחה לכבוש, אחרי שאורן פחימה החמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטר (73). בעשר הדקות האחרונות סהר לארי (80) ומשה משען (87) השלימו את הניצחון הענק.

במקביל למשחקה של המוליכה, קטמון איבדה נקודות כשיצאה למשחק חוץ בבאר שבע אצל מכבי המקומית. חניכיו של מירו בן שמעון נכנעו לשני שערים, אחד בכל מחצית, וכעת הם רחוקים שבע נקודות מהמקום שממנו עולים ליגה. איציק פרץ (28) ואמיר אבו ערר (71) כבשו את השערים למארחת. בהתחשב בעובדה כי בקופה נותרו כעת 12 נקודות, הרי שצריך לקרות משהו יוצא דופן כדי שהקבוצה החדשה מהבירה תצליח להבטיח את העלייה.

בתוך כך הייתה לנו גם פרידה היום (שישי) של עירוני אופקים מהליגה, אחרי שהקבוצה, שעדיין לא ניצחה העונה, ירדה עם נקודה ממפגש התחתית מול צפרירים חולון כשסיימה איתה ב-2:2. ארז קורן כבש למארחים אחרי שבע דקות, אופקים חזרה והשוותה במחצית השנייה עם שער של ינאי כהן, אך ציון רחמים החזיר את היתרון לצפרירים, ואופקים השוותה ארבע דקות בתוספת הזמן על ידי שלומי דהן.

צפרירים, שנלחמת על חייה בליגה, נותרה שבוע נוסף מעל הקו האדום, אחרי שיריבתה לתחתית, מכבי עמישב פתח תקווה, נכנעה 2:0 מול מכבי קריית מלאכי. שרון רפאל (12) והראל מלכה (65) כבשו את השערים לקבוצה, שנמצאת כעת במקום השישי.

עירוני כפר יונה, שחלמה על עלייה מהמקום הראשון, לא מאבדת תקווה לסיים במקום השני וצמצמה את הפער מקטמון לארבע נקודות בלבד. הקבוצה ניצחה במשחק דרמטי והפכפך 2:3 את מכבי יבנה, וכעת הקרב על המקום השני נפתח מחדש. גילי חג'ג' (26) ומשה גלאם (42) כבשו את שערי היתרון לכפר יונה, יוסי זוזוט (53, פנדל) ואורי קרגולה (79), הישוו, אך שי כחלון (85) השאיר את הנקודות בבית וגם את התקוות להתקדם לעבר המקום השני.

יתר התוצאות:

בית"ר כפר סבא - עירוני רמלה 1:3 (לכפר סבא: אביב שירז 45, 65, לורן בן ארי 80; לרמלה: אדיר אלוק 87).

מכבי קרית גת - הפועל נחלת יהודה 0:4 (ליאור סודמי 7, 83, אסף שריקי 37, פנדל, יקיר נפתלי 89).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully