וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כמו בבית

ריאל בטיס עירערה על עונש הרדיוס שניתן לה בעקבות פגיעת אוהדיה בשוער בילבאו. הורדיבלנקוס דורשים לארח את ברצלונה במגרש הביתי

ריאל בטיס הגישה ערעור במטרה לבטל את עונש הרדיוס שהוטל עליה לאחר שאחד מאוהדיה פגע בשוער אתלטיק בילבאו עם בקבוק במשחק בין שתי הקבוצות. בטיס אמורה לארח מחר (שבת, 21,00) את סגנית המוליכה, ברצלונה, בויסנטה קלדרון של אתלטיקו מדריד אך היא דורשת שתינתן לה האפשרות לארח את המשחק באצטדיון הביתי. ללא קשר למגרש שבו ייערך המשחק, ברצלונה תגיע ללא הבלם הארגנטיני, גבריאל מיליטו, שסובל מפציעה בשרירי המפשעה. גם בלמה השני של ברצלונה, קרלס פויול, פצוע והוא בספק למפגש. פויול נפגע ברגלו במהלך ניצחונה של נבחרת ספרד 0:1 על אלופת העולם, איטליה, באמצע השבוע.

גם רפא מארקז ודקו מעטרים את רשימת הפצועים הנרחבת של פרנק רייקארד. תיירי הנרי ויא יא טורה אמורים לשוב להרכב ומי שלא יהיה שם, ככל הנראה, הוא רונאלדיניו שלא ממש ברור מה קורה איתו בימים אלו.

אתלטיקו מדריד תפגוש את ויאריאל ב-23:00 ללא סימאו, שנפצע במשחק של פורטוגל באמצע השבוע. ויאריאל, שמדורגת במקום השלישי בליגה, תקווה למעידה ברצלונה שתאפשר לה להעפיל למקום השני, כל זאת אם היא תשכיל לנצח את אתלטיקו, שמדורגת במקום הרביעי. המשחק יהיה מיוחד עבור דייגו פורלאן, שיפגוש את מועדונו הקודם. פורלאן אמר: "זה משחק חשוב לשתי הקבוצות. זה יהיה משחק מוזר ומרגש בשבילי, אבל יש לי חברים מוכשרים ויחד ננסה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully