וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשיים במו"מ על מכירת הפועל ת"א לקבוצת הראל"

התנגדות מצד בעלי מניות בקבוצה גורמת לעיכוב העסקה. ברזילי: ”אולי אכנס כמשקיע מהצד”. בשבת: אשדוד מארחת את הפועל ת"א

"המשא ומתן לרכישת קבוצת הפועל תל אביב על ידי קבוצת הראל נקלע לקשיים", מספרים מקורבים למוני הראל, מהנהלת הפועל תל אביב. כזכור, באפשרותו של הראל לקנות את הקבוצה תמורת 5 מיליון דולר וזאת לפי החוזה הקיים בינו לבין הבעלים הנוכחי סמי סגול. הראל, ששקל לקנות את הקבוצה יחד עם שותפו לעסקים, אמנון ברזילי, נתקל בימים האחרונים להתנגדות מצד בעלי המניות האחרים בקבוצה, המעכבים את נושא המכירה.

"אנחנו מאוד רוצים להיכנס להפועל תל אביב ללא משקיעים נוספים", אמר אמנון ברזילי והוסיף, "אך כרגע יש כמה הסתייגויות. הכל נמצא במשא ומתן, לפי מה שנראה עכשיו, יכול להיות שאני אכנס כמשקיע מהצד. בכל מקרה אני רוצה להיות חלק מהקבוצה". מהצד שני, ידוע כי סמי סגול עסוק בחיפוש אחר משקיעים נוספים. בתחילת השבוע הבא צפויים להיערך פגישות בין הצדדים המעורבים בעניין בכדי לקדם את תהליך המכירה ולהתחיל בהכנות לקראת השנה הבאה.

"ניצחון ייתן לנו טיפה שקט"

הפועל תל אביב ערכה היום (שישי) אימון מסכם לקראת משחק החוץ החשוב מול מ.ס. אשדוד. באסיפה טקטית לפני תחילת האימון ביקש גוטמן מהשחקנים להתרכז והבהיר את חשיבות יישום ההערות הטקטיות על המגרש. הבלם אלין טופוזאקוב, שסבל לאורך השבוע מכאבים בקרסול, תורגל היום בהרכב הראשון והוא צפוי לפתוח בשבת. מזואה אנסומבו, שנעדר מהמשחק האחרון נגד הרצליה עקב צבירת כרטיסים צהובים, חוזר להרכב על חשבונו של טל חן. שי אבוטבול ערך אימון ריצה וזאת לאחר שחש לא בטוב, אך בהפועל מאמינים כי הוא יפתח בהרכב הראשון.

למרות ריבוי הערותיו של גוטמן, שחקני הקבוצה נראים בטוחים בעצמם, "מחר יש לנו משחק חשוב, ברור לנו שניצחון ייתן לנו טיפה שקט, ולכיוון הזה אנחנו מכוונים", אמר אחד השחקנים. בזמן האימון גוטמן ביקש משחקניו להניע בסבלנות את הכדור ולהקפיד על לחיצה נכונה על היריב. משלומי ארבייטמן ביקש המאמן לרדת ולנסות לקבל כדורים באזור קו האמצע ולצאת משם להתקפה,
"תרד לכיוון האמצע. אם אתה עומד רחוק אתה תישאר תקוע".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול (טל חן), מזואה אנסומבו, ביברס נאתכו, ברוך דגו, דמיטאר טלקיסקי, שלומי ארבייטמן.

אשדוד התקפלה, אוהדי הפועל ישלמו 40 ש"ח

הנהלת מועדון ספורט אשדוד החליטה הבוקר (שישי) להוריד את מחירי הכרטיסים לאוהדי הפועל תל אביב לקראת משחק התחתית בין השתיים מחר, ולהשוותם למחירי הכרטיסים ליציעים בהם יישבו אוהדי קבוצתם, זאת בעקבות התערבות ההתאחדות לכדורגל. משמעות הדבר היא שגם כרטיסים ליציע של אוהדי הפועל תל אביב יעלו 40 שקלים. מספר עשרות מאוהדי הקבוצה התל אביבית כבר רכשו כרטיסים ב-100 שקלים, אבל כספם יוחזר להם במשרד הכרטיסים "לאן".

אי השוואת מחירי הכרטיסים משמעותה עבירה על תקנון ההתאחדות ובאשדוד נהגו כך כבר מספר פעמים בעבר, תוך התעלמות מההזהרות שנשלחו לה. בעקבות המקרה האחרון שקלו להעמיד את אשדוד לדין.

בעלי הקבוצה מעיר הנמל, ג'קי בן זקן, אמר היום: "קיבלנו החלטה להוריד את מחירי הכרטיסים ולהשוות אותם לכל האוהדים. קיבלנו הבטחה ממוסדות ההתאחדות ומהיו"ר אבי לוזון כי יתקיים דיון בנוגע להוזלת מחירי הכרטיסים בכל המגרשים וכן שינוי בסעיף התקנון שלא מאפשר כרגע לקבוצה ביתית להוזיל את הכרטיסים עבור אוהדיה.

"מבחינתי היה שווה לעשות את הצעד הזה בכדי להעלות את הנושא על סדר היום ולגרום לכך שמחירי הכרטיסים יוזלו בצורה משמעותית, כך שיתאפשר גם לאלו שאין באפשרותם לשלם סכום של 100 שקלים, להגיע למגרשים. מי שעקב בשבועות האחרונים, יכול היה לראות שבאשדוד הצליחו לגייס אלפים למגרשים וזאת על ידי מבצעי שיווק אגרסיביים, אבל קודם כל על ידי הוזלת מחירי הכרטיסים למחיר שווה לכל נפש". רחמים צ'קול וליאור ראובן ישובו לסגל של חזן אחרי שנעדרו מהמשחק האחרון בגלל צבירת כרטיסים צהובים. שי הולצמן, שנעדר בחודש וחצי האחרונים בגלל מתיחה, ישוב גם כן.

הרכב משוער: סמי אג'יי, ליאור ראובן, יאשה ודראן, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר, אחמד קסום (ז'אן ז'אק גוסו גוסו), משה אוחיון, דוד רביבו, עידן שריקי ודימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully