וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הנערות הפסידו לסלובניה, הנערים ניצחו

בוינגייט נוצחו הנערות שלנו 3:0 אבל לא איבדו את הצ'אנס להעפיל לשלב הבא. הנוער שלנו נקם בסלובנים עם 1:3 בטורניר בקרואטיה

נבחרת הנערות של ישראל בכדורעף לא יכלה היום (חמישי) לנבחרת סלובניה, והפסידה לה 3:0, במסגרת טורניר מוקדמות אליפות אירופה לנערות עד גיל 18, המתקיים במכון וינגייט. כבר מן הפתיחה היה ברור שהסלובניות עדיפות על הנבחרת שלנו ואחרי הניצחון היום הן מועמדות לסיים במקום השלישי בטורניר, מיקום שיעניק להן כרטיס לשלב הבא. השליטה של הסלובניות היתה מוחלטת לאורך כל שלבי המשחק וגם החילופים שערך המאמן גל גלילי לא הצליחו לשנות את פני הדברים.

המערכה השלישית היתה המערכה הטובה ביותר של ישראל וגם אחרי שנרשם הפרש שיא של 24:13, הבנות המשיכו להילחם והשיגו ארבע נקודות רצופות, שלא מנעו את ההפסד 25:17. שתי המערכות הראשונות הסתיימו בתוצאה 25:16, ו-25:12. למרות ההפסד היום לישראל יש עדיין סיכוי לסיים במקום השלישי שמעניק כרטיס לשלב המוקדמות הבא. הראשונה בבית מעפילה באופן אוטומאטי לאליפות אירופה והשתיים שבמקום השני והשלישי עוברות לשלב מוקדמות נוסף.

ובקרואטיה, השיגה נבחרת הנוער שלנו ניצחון על נבחרת סלובניה. הנבחרת שהפסידה אתמול לקרואטיה 3:1 ניצחה היום את סלובניה 1:3 (21:25, 25:21, 22:25, 24:26). מחר תשחק ישראל מול ספרד ובשבת מול סלובקיה.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully