וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזי שירזי: "שלא יגידו שבני יהודה נראית כמו סמרטוט"

27.3.2008 / 18:51

אחרי הניצחון על סכנין, בני יהודה של חזי שירזי תפגוש בשבת את הרצליה ללא סדריק בארדון, אבל עם אימורו לוקמן. אבו סיאם בספק

בני יהודה התאמנה הערב (חמישי) לקראת המשחק בשבת מול מכבי הרצליה. הניצחון במחזור הקודם על סכנין (1:3) העלה תקוות מחודשות למאבק של הקבוצה על ההישארות בליגה, ובשכונה ינסו להמשיך את המומנטום גם במשחק הבית הקרוב מול חניכיו של פרדי דוד.

מסגל הקבוצה בשבת ייעדר הצרפתי סדריק בארדון, שהורחק במשחק בסכנין. גם שיתופו של סאלם אבו סיאם מוטל בספק, זאת מאחר שהוא עדיין לא החלים מפציעתו וכלל לא בטוח שהוא יוכל ליטול חלק במשחק. לעומתם, חוזרים לסגל משה ביטון, שהחלים מהפגיעה בקרסולו וגם אימורו לוקמאן, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים.

עוזר המאמן, חזי שירזי, התייחס לעובדה שגם בתקשורת וגם בקרב היריבות בני יהודה כבר ירדה ליגה, ואמר: "אנחנו לא מתייחסים לדברים שנאמרים מסביב. לנו יש את הרצונות והמטרות שלנו. זאת יהיה חוצפה מצידנו לעשות חישובים כאלה ואחרים, ואנחנו צריכים להתייחס לכל משחק לגופו. אמרנו לשחקנים לפני המשחק בסכנין מה הם צריכים לעשות, ואנחנו מאוד שמחים כצוות מקצועי שהם עשו את הדברים על הצד הטוב ביותר".

"עכשיו יש לנו משחק מול הרצליה ונשתדל לנצח אותו, מבלי לעשות חישובים אם ירדנו או לא. אחד הדברים שהיה לנו חשוב להעביר לשחקנים זה שהם צריכים לשמור על מחוייבות לעצמם ויותר חשוב מחוייבות למועדון הזה. המועדון הזה, גם ייגזר עליו לרדת ליגה, צריך לרדת בצורה כזו שלא יגידו שבני יהודה התפרקה ונראית כמו סמרטוט. המועדון הזה נמצא מספיק שנים בליגת העל בשביל לכבד אותו, וזה מה שמנחה אותנו.

"שחקנים צריכים לבוא בגישה של לתת הכל על המגרש, לשחק משוחרר, לא לפחד משום דבר ולעשות את הדברים הפשוטים מבלי להסתבך בחישובים כאלה או אחרים. אני מקווה שהם לא יבואו מהבית עם מטען כזה או אחר של יורדים או לא". על חסרונו של בארדון אמר שירזי: "סדריק הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד, מזכיר את הימים היפים של מאטה בטורינה. ברור שהוא יהיה חסר, אבל ישחקו שחקנים אחרים במקומו, ואני חושב שכל מי שנמצא בסגל של בני יהודה הוא שחקן מספיק טוב כדי למלא את מקומו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully