וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "הגיע לי לפחות טלפון מקשטן"

אריק בנאדו לא כועס על אי זימונו לסגל הנבחרת, אבל ציפה ליחס אחר מהצוות המקצועי: "גיליתי מהתקשורת שאני לא מוזמן"

"הגיע לי לפחות טלפון מקשטן", כך אמר היום (חמישי) אריק בנאדו, והביע את אכזבתו מהיחס שקיבל מהמאמן הלאומי. הבלם הוותיק של בית"ר ירושלים, שיאן ההופעות בנבחרת, לא זומן למשחק הידידות מול צ'ילה, ומספר שציפה ליחס אחר מדרור קשטן.

"אני באופן אישי חושב שמגיע לי להיות בנבחרת, אבל יש מאמן, והוא זה שמחליט", אמר בנאדו לגלי צה"ל, "אני יודע שיש מגמה להצעיר את הנבחרת, אבל אני גם חושב שבנבחרת אמור לשחק מי שהכי טוב".

דווקא בעונה שבה נראה כי בנאדו חוזר להפגין יכולת משביעת רצון ומהווה חוליה חשובה בהגנה של האלופה, הוא נשאר מחוץ לסגל הלאומי. "אני לא רוצה להישמע ממורמר", אמר בנאדו, "אני מפרגן לכל הצעירים, והלוואי שיצליחו ויעפילו למונדיאל. אבל גיליתי מהתקשורת שאני לא מוזמן, ובכל זאת, יש לי כמה הופעות בנבחרת, הגיע לי לפחות טלפון מדרור קשטן או משה סיני. זה קצת איכזב אותי, אבל בחיים לפעמים מתאכזבים".

בנאדו מצטרף לעוד שחקנים מבית"ר ירושלים, שבאופן די מפתיע לא נמצאים בסגל, כמו מיכאל זנדברג ועידן טל. "גם הם מופתעים לפעמים מההחלטות", אמר בנאדו, "אבל אנחנו נמשיך לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים בבית"ר ירושלים. אם יקראו לי לחזור, אחזור בשמחה, גם בגיל 40".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully