וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדז: "רונאלדיניו לא שחקן קבוצתי"

לואיס פרננדז משמיץ בספרו החדש את הכוכב הברזילאי, עמו שיתף פעולה בפ.ס.ז', ומספר על התהוללויותיו המיניות. גם הנרי לא הרשים אותו

כך חולפת לה תהילת עולם. רק לפני שנתיים רונאלדיניו נחשב לכדורגלן הכי מלהיב בעולם, וכיום הוא מושמץ מכל כיוון. הפעם מדובר בלואיס פרננדז הגדול, שפתח גם הוא פה על הברזילאי.

האוטוביוגרפיה של המאמן הצרפתי יצאה לאור בצרפת ביום חמישי, וכזכור, פרננדז שיתף פעולה עם רונאלדיניו בפאריס סן ז'רמן. לטענת מאמן בית"ר ירושלם בעבר, רונאלדיניו לא היה שחקן קבוצתי, סירב לשמור על אורח חיים ספורטיבי ולא התנהג באופן מקצועי בחייו הפרטיים.

פרננדז מספר עוד כי רונאלדיניו נהג לברוח מבתי המלון שבהם שהתה הקבוצה, והיה מבקר במועדוני לילה וחוזר לחדר עם מספר נשים.

פרננדז גם מתפנה לבקר את תיירי הנרי, וטוען שסגנון המשחק שלו אינדיבידואלי מדי ושכל שיאי השערים אינם מרשימים. "ממוצע השערים של מישל פלטיני בצרפת היה הרבה יותר גבוה", אמר פרננדז, "והוא בכלל קשר".

כמה רונאלדיניו שווה?

פרסומים באנגליה טוענים שרונאלדיניו יימכר בקיץ בסכום מציאה של 18 מיליון יורו. מחיר כרטיס השחקן של הברזילאי כבר הוערך בשיאו ב-125 מיליון יורו, אבל השנה האחרונה - שבמהלכה הוא היה רחוק משיאו וחזר לסורו בכל הנוגע לתדמיתו הפוחזת - הורידה מערכו. באנגליה טוענים שבברצלונה משתוקקים להיפטר מהשחקן, ויציעו אותו במחיר מציאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully