וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם לא מסתפק בציון 100

האנגלי חגג 100 הופעות בנבחרת, ורמז לפאביו קאפלו שאינו מתכוון להעלם: "הנפנוף בסוף המשחק לא היה 'להתראות' אלא הבעת תודה לקהל"

אז נכון שאנגליה הפסידה 1:0, ונכון שזה היה לצרפת, אבל דייויד בקהאם לא נותן לעובדות לקלקל לו החגיגה. הקשר האנגלי רשם הופעה מספר 100 במדים הלאומיים, והדבר הכי חשוב עבורו היה להוכיח למאמן פאביו קאפלו, שכוחו עדיין במותניו. "הרגשתי רענן וטוב יותר ממה שציפיתי", אמר בקהאם בסיום, תוך שהוא משגר יותר מרמז כבה לכיוונו של המאמן הדון.

"כשעובדים קשה לפני העונה, אין דבר מענג יותר מלשחק במשחקים עצמם", הוסיף בקהאם, שהתייחס למערכת היחסים שלו עם המאמן האיטלקי. "קאפלו מכיר אותי היטב כשחקן, אז אני לא צריך להוכיח דבר מלבד כושרי הגופני. זה היה הדבר הכי חשוב. כשמתמנה מאמן חדש לדברים לוקח קצת זמן, אבל קאפלו היה מרוצה מתנועת הכדור שלנו. הנפנוף בסוף המשחק לא היה 'להתראות' אלא רק דרך להביע תודה לקהל".

"אני מאוד גאה על שהגעתי ל-100 הופעות בנבחרת, זה לא קורה כל יום. כשעליתי למגרש קבלת הפנים היתה מרגשת, ואני מודה לאוהדים וגם לאלה הצרפתים על שעמדו ומחאו כפיים. אם יש אצטדיון שאינו וומבלי בו הייתי רוצה לחגוג את ההופעה ה-100, הרי זה בפריס, אחת הערים האהובות עלי".

ומה אומר קאפלו, שספג הפסד ראשון במאמן אנגליה? האיטלקי דווקא מרוצה. "ראיתי שהצגנו כמה דברים טובים, מול נבחרת שהיא בטופ. זה מראה לנו מה אנו שווים. קאפלו אמר כי הוא מאמין שבקהאם בן ה-32 יוכל לשחק עבור ארצו גם במונדיאל 2010, והלל את יכולתו. "אני מאוד שמח עבור דייויד. הוא שיחק כמו שאני יודע שהוא יכול לשחק. החלפתי אותו רק כי רציתי לראות עוד כמה שחקנים, אני יודע שהוא שיחק היטב. אמתרי לשחקנים שאני מרוצה מההתקדמות שלנו, אפילו שלא ניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully