וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניד נחת, ועוכב בנתב"ג

27.3.2008 / 10:12

השחקן, אשר שיחק באיראן, נכנס לארץ רק אחרי עיכוב של שעה. בראשון ביקשו מהמנהלת לתת לסניד להצטרף גם אחרי מועד ההעברות

עומאר סניד, נחת הבוקר (חמישי) בישראל כדי להצטרף למכבי ראשון לציון עבר קבלת פנים לא נעימה. כשנחת סניד בארץ הוא עוכב במשך כשעה, גם בגלל שמו המוסלמי וגם בזכות החותמת של ביקורת הדרכונים האיראנית על דרכונו. סניד ששיחק לאחרונה בסגנית אלופת איראן, סאבה באטרי, סיכם את תנאיו בקבוצה, אך עדיין לא קיבל את השחרור הבין לאומי מאיראן.

"אנחנו מטפלים בנושא של השחרור של סניד", מסר הבוקר יו"ר ראשל"צ משה קליסקי, "שלחנו מכתב למנהלת הליגה ולאיגוד הכדורסל, ובו בקשה שנוכל לרשום את סניד גם אחרי מועד ההעברות, ברגע שנקבל את השחרור הבין לאומי. כעיקרון במנהלת הבהירו לנו שיאשרו את הבקשה החריגה. מדובר במצב לא רגיל כי אנחנו מחכים לאישור ממדינה עוינת". אם סניד לא יקבל את השחרור מאיראן, הוא לא יוכל לשחק במשחקי הקבוצה הקרובים. באם לא יתקבל האישור בשבועיים הקרובים, תאשר פיב"א את המעבר גם ללא אישור הקבוצה האיראנית ואז יוכל סניד לשחק.

בנוגע לתקרית בשדה התעופה מסר קליסקי, "כשמגיע בן אדם עם חותמת של איראן על הדרכון ובנוסף קוראים לו עומאר שריף (על שמו של שחקן הקולנוע) אז ישר זה מעלה תהיות וחשדות אצל פקידים שלא מבינים בכדורסל". סניד צפוי לערוך אחר הצהריים את אימון הבכורה המחודש שלו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully