וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע מציגה: כאן שביתה

27.3.2008 / 8:08

לאחר חודשיים של אי קבלת משכורות, צפויים השחקנים להשבית החל מיום ה' את האימונים. גורם בקבוצה: "אולי ככה מישהו יתעורר"

קבוצת הכדורסל של הפועל באר שבע ניצבת בפרשת דרכים שתקבע בימים הקרובים את עתידה. שחקני הקבוצה, המדורגת במקום השביעי בליגה הלאומית, החלו היום (חמישי) לנקוט בעיצומים כנגד הנהלת הקבוצה, והחל מהיום לא יופיעו לאימוני הקבוצה, ולא אמורים להופיע למשחק הליגה החשוב ביום שלישי, נגד השמינית בטבלה יקנעם/מגידו. חשוב לציין כי באר שבע פספסה את העלייה לליגת העל בעונה שעברה רק בגמר הפלייאוף של הליגה הלאומית, נגד הפועל חולון. רק לפני שלושה חודשים הצטיידה הקבוצה, שכוכבה הבלתי מעורער הוא אילן ברקוביץ', באלון שטיין הותיק ובזר ריקי וודס, שהוביל אותם מפתיחת עונה נוראית לכיוון הפלייאוף. ביום שלישי האחרון ניצחה באר שבע בביתה את מוליכת הטבלה אליצור נתניה.

בחודשיים האחרונים לא קיבלו השחקנים את משכורותיהם, וזאת לאחר שמתחילת העונה המשכורות מגיעות אל השחקנים באיחור שנע בין שבועיים לחודש וחצי. בעקבות אי קבלת המשכורות פנו לפני שבועיים נציגי השחקנים להסתדרות, שהודיעה על על סכסוך עבודה ובתום תקופת הצינון, הודיעה חטיבת הספורט בהסתדרות המעו"ף להנהלת הקבוצה כי באם עד היום לא ישלמו את המשכורות לשחקנים, יופסקו האימונים לאלתר. טענת אנשי הקבוצה היא כי עיריית באר שבע לא העבירה בחודשים האחרונים תקציב לקבוצה, ולפיכך תזרים המזומנים של הקבוצה מוגבל. "אנחנו לא יכולים להביא כסף יש מאין", מסר גורם בקבוצה, "אם השחקנים ישבתו, אולי מישהו בעיריית באר שבע יתעורר".

יו"ר ארגון השחקנים בהסתדרות ניר אלון אמר אתמול בנושא זה: "צר לי שהנהלת הקבוצה מתנהלת בשרירות לב ורומסת את זכויות השחקנים ברגל גסה. במשך חודשיים השחקנים לא קיבלו את משכורתם. באם הנהלת הקבוצה לא תשלם את המשכורות עד מחר, אנו נפסיק את פעילות הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully