וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חימום בסגנון קאטלוני

שבוע לפני מכביגברה ברצלונה בליגה על גרנאדה 75:85. פנאתינייקוס זכתה בגביע היווני עם 79:81 על אולימפיאקוס. דרוקר בגמר הבלגי

מזמן לא זכורה קבוצה כה מוספדת כמו ברצלונה, שתגיע למשחק ההצלבה הראשון במסגרת היורוליג מול מכבי תל אביב בשבוע הבא. הקאטלונים מסומנים על ידי רבים כקבוצה שלא תצליח לדגדג את הצהובים, אך צביקה שרף ושחקניו בוודאי לא ישמחו לשמוע שיריבתם הקרובה דווקא נראית לא רע בכלל, והערב (רביעי) היא רשמה ניצחון ליגה 75:85 על גרנאדה.

רבע ראשון חלש של המארחים הסתיים בפיגור, אבל אז התעורר ג'יאנלוקה באזילה, ובמחצית הוליכה ברצלונה ב-6 נקודות. במחצית השניה הצליחו המארחים לפתוח פער דו ספרתי, שהספיק להם כדי לסגור את המשחק. באזילה הוליך את קלעי ברצלונה עם 21 נקודות (5 מ-6 לשלוש), מאריו קאסון קלע 13, ורוג'ר גרימאו (5 אסיסטים) ויאקה לאקוביץ' הוסיפו 10 כל אחד. לגרנאדה: סמו אודריך 20 נקודות.

ריאל מדריד הצליחה להתאושש מעט מהשבועיים הקשים שעברו עליה, כשהפסידה למכבי תל אביב ולאולימפיאקוס ומצאה את עצמה מחוץ לשלב ההצלבה ביורוליג, והערב הצליחה לגבור בחוץ על בילבאו, 78:79. קבוצתו של חואן פלסה הוליכה כבר מהפתיחה ועלתה ליתרון 9 במחצית. אך אז התעוררו המקומיים, והצליחו להשוות את התוצאה ברבע האחרון.

אלא שריאל, שנהנתה ממשחק מצויין של פיליפה רייס, הצליחה לשמור על קור רוח, ולנצח את המשחק. רייס הוליך את קלעי ריאל עם 23 נקודות (13 ריבאונדים), צ'רלס סמית' קלע 13, וקרם טונצ'רי הוסיף 10. לבילבאו: פאקו ואסקז 13, מארקו באניץ' 12.

צמרת הטבלה בספרד:

1. ריאל מדריד 4:23
2. חובנטוד באדלונה 7:20
3. ברצלונה 8:19
4. טאו ויטוריה 8:18
5. ולנסיה 11:16

הגביע הפחות קדוש

בעונה מטורפת כל כך, שבה אולימפיאקוס רושמת תצוגות נפל ולבסוף מפטרת את המאמן שלה, רק כדי להעפיל לשלב ההצלבה ביורוליג, בעוד יריבתה המושבעת, פנאתינייקוס, שולטת בליגה אבל מודחת בשלב מוקדם באירופה, מה הפלא שמפגש בין השתיים בגמר הגביע היווני מתרחש כמעט ללא קהל? המשטרה ביוון החליטה להתיר רק ל-1500 אוהדים להיכנס מחשש למהומות בין שני המחנות, ואלו שהצליחו להיכנס חזו במשחק יווני קלאסי, בסיומו ניצחה פנאתינייקוס 79:81.

המשחק נפתח כצפוי, בקצב איטי במיוחד, כששתי הקבוצות לא מצליחות למצוא את הטבעת, ולאחר 10 דקות של משחק, התוצאה עמדה על 12:12. רבע שני מוצלח יותר נתן לאלופת אירופה היוצאת יתרון, אותו היא הגדילה במחצית השניה עד יתרון 50:60. אלא שקבוצתו של יאנאקיס לא הרימה ידיים, ומשחק לחימה גדול שלה בראשותו של לין גריר, החזירה אותה עד שיוויון 78:78. אלא שפנאתינייקוס קלעה מהקו, ניצלה החטאה של האדומים, וניצחה את המשחק.

קלעו לפנאתינייקוס: ואסילי ספאנוליס 20 (7 אסיסטים), קוסטס צארצריס 14, קנדי ווינסטון 11. לאולימפיאקוס: לין גריר 28 (4 מ-6 לשלוש, 5 אסיסטים), פאנאיוטיס ואסילאידיס 15, ג'יאניס בורוסיס 11 (10 ריבאונדים).

אוסטנד עלתה לגמר הגביע הבלגי

אוסטנד, קבוצתו של שרון דרוקר, עשתה צעד גדול לקראת זכיה בדאבל הבלגי כשעברה במפגש כפול את ברי. במשחק הראשון ניצחה אוסטנד בברי 77-75, ואילו במשחק השני סיימו הקבוצות בשיוויון 59-59.

בגמר תפגוש אוסטנד את מונס היינו המדורגת שלישית בטבלה. שתי הקבוצות נפגשו ביניהן פעמיים העונה, ובשתי הפעמים הייתה ידה של אוסטנד על העליונה. במשחק הבית ניצחה אוסטנד 83-68 ואילו במשחק החוץ גברה קבוצתו של דרוקר 77-72.

במידה ויזכה דרוקר בגביע, יוסיף תואר רביעי לארון הגביעים הפרטי שלו לאחר זכייה ביול"ב קאפ במדי הפועל ירושלים, גביע האתגר עם אוראל גרייט הרוסית ואליפות בעונה שעברה עם אוסטנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully