וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "אני מרוצה מהיכולת של השחקנים"

26.3.2008 / 20:10

המאמן, שסיים את הקדנציה בניצחון על מולדובה, לא מבין את הביקורת על המשחק החלש. בוזגלו: "אני מרגיש בסדר עם העזיבה של גיא"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

רבות דובר על כך שעזיבתו של מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל, גיא לוי, באמצע הקמפיין של מוקדמות היורו הנוכחי, עלול לפגוע בנבחרת. לאחר המשחק הערב (רביעי) מול נבחרת מולדובה, שהסתיים בנצחונה של ישראל, 0:1, אפשר לומר בבירור: עזיבתו של לוי מגיעה בדיוק בזמן, ואולי אף מעט מאוחר. ישראל נראתה רע מאוד במחצית השניה, והרכב תמוהה של לוי שהשאיר בחוץ את איתי שכטר ועידן סרור במשך דקות ארוכות, החזיר את המולדובים למשחק, וכמעט וגרם לצעירה לאבד נקודות חשובות.

"אני מאוד מרוצה מהצורה שהשחקנים שיחקו היום", אמר לוי בסיום המשחק, למרות הטענות שהועלו על הרמה הנמוכה שהציגו. "לא בכל משחק אנחנו יכולים לשחק בצורה מושלמת, ויש משחקים פחות טובים. שיחקנו מול קבוצה מאוד קשה, והתוצאה טובה", אמר המאמן. כשנשאל האם הוא מאוכזב, אמר לוי: "אני לא יודע את מי זה מאכזב. אני מרגיש טוב כי השחקנים נתנו את כל מה שיש להם". כשנשאל על המשך דרכו, עכשיו שהוא מחוסר עבודה, חייך המאמן ואמר: "אני לא יודע. הייתי שמח להגיד, אבל אני באמת לא יודע".

אחד היחידים שהציג יכולת סבירה הערב, מאור בוזגלו, אמר בסיום: "המשחק התפתח כמו שרצינו. הבקענו מהר, והעיקר שניצחנו. רצינו יותר שערים כדי להלהיב את הקהל, אבל לא הצלחנו". כשנשאל לגבי היחסים שלו עם המאמן העוזב, שהיו לא פשוטים במהלך השנים, אמר בוזגלו: "אני מרגיש בסדר עם העזיבה של גיא, ואנחנו מאחלים לו בהצלחה. היינו במערכת יחסים טובה". בנוגע לחברו לחוד, בן סהר ושיתוף הפעולה של השניים, אמר השחקן: "אני חושב שבן שחקן מצויין, הוא ברמות הכי גבוהות באירופה והיה כיף לשחק איתו".

לבן סהר עצמו דווקא הייתה ביקורת על המשחק: "לא שיחקנו טוב, וזה בלשון המעטה, אבל ניצחנו וזה הכי חשוב. עוד שער או שניים היינו שוברים אותם, אבל אני שמח שהצלחנו לשמור על התוצאה". כשנשאל על סיום דרכו של מאמנו בנבחרת, אמר סהר: "אני מודה לגיא שנתן לי את הביטחון לשחק ואת הבמה. במיוחד בשבילי זה פרק עצוב שמסתיים. היה לי כיף איתו". החלוץ אף התייחס לעתידו המקצועי, ורמז לכך שלא יישאר בצ'לסי: "איפה אהיה בעונה הבאה? נחכה ונראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully