וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה ניצחה 0:1 את מולדובה

למרות הניצחון, ניהול כושל של גיא לוי שמסיים את הקדנציה, ביחד עם משחק נרפה, גרמו לחשוב שאולי סיום הקשר הזה טוב לשני הצדדים

את ארבע השנים שהיוו את הקדנציה של גיא לוי כמאמן הנבחרת הצעירה של ישראל, בהחלט ניתן להגדיר כהצלחה: לוי לקח נבחרת מוכשרת, חיבר אותה, ונגד נבחרות עדיפות ממנה, לקח אותה עד הופעה היסטורית באליפות אירופה. את המשחק נגד מולדובה הערב (רביעי) שהיה האחרון של המאמן בתפקיד, רצה לוי לסיים עם טעם טוב, והוא אכן יצא עם ניצחון, אבל ניהול משחק חלש שלו, בצירוף שאננות של הנבחרת במחצית השניה, כמעט ואיבדה את המשחק. ישראל התמודדה מול נבחרת עקשנית, שאף ניצחה אותה במשחק הקודם במולדובה (1:0), ולבסוף יצאה כשידה על העליונה, עם ניצחון 0:1, באיצטדיון רמת גן. עם משחק כה חלש של הנבחרת, אולי באמת הגיע זמנו של לוי לעזוב את התפקיד ולפנות מקום למישהו אחר.

הנבחרת עלתה כשהיא יודעת שהמתמודדת העיקרית שלה על המקום הראשון בבית, הלא היא גרמניה, הביסה אתמול 0:6 את לוכסמבורג, ולפיכך אסור היה לאבד נקודות מול המולדובים, במיוחד לא בבית. פתיחה טובה של ישראל הפעילה לחץ על שערם של האורחים, וכבר בדקה ה-7 זה השתלם: מאור בוזגלו קיבל כדור ברחבה, בעט וולה נהדר שפגע בקורה, ובן סהר היה שם כדי לדחוק את הכדור מקרוב. אלא שאז הורידה הנבחרת הילוך ואיפשרה למולדובים לחזור למשחק ולהחזיק בכדור. במחצית השניה החלו האורחים ללחוץ על שערו של לויטה, אך הצליחו למצוא רק את הקורה. עד לסיום המשיכו המולדבים לשלוט, אך לא הצליחו למצוא את הרשת, וסידרו ללוי פרידה נעימה, אם כי לא יפה לעין.

מהלך המשחק

הנבחרת הישראלית עלתה בהרכב עם: אוהד לויטה, יובל שפונגין, ניצן דמארי, שי מימון, אורי שטרית, אביחי ידין, ביברס נאתכו, בירם כיאל, מאור בוזגלו (עידן סרור 78'), בן סהר, דור מלול (איתי שכטר 55').

הרכב מולדובה: איליה צ'באנו, אנדריי נוביסוב, איגור אנדרוניק, ואדים בולוהאן, דימיטרי דולגוב, ארתור פטראס, אנדריי ורבטצ'י, פרטו סטינגה, ניקולה רודאק, מיהאיי טורצ'אן, איגור קוסטרוב.

דקה 7: גול! הכדור הוגבה לרחבה, מאור בוזגלו בעט נהדר מהאוויר, הכדור פגע בקורה, ובן סהר השתלט על הכדור ודחק מקרוב, 0:1 לנבחרת ישראל.

דקה 37: חילופי מסירות נהדרות בין בן סבר למאור בוזגלו שלחה את האחרון מול השוער, ובוזגלו שלח את הכדור פנימה, אך הקוון פסל את השער בטענת נבדל שלא היה.

דקה 44: כדור קרן מצויין של המולדובים הגיע לטורצ'אן שנגח נהדר, אבל שטרית הרחיק בנגיחה מהקו.

דקה 61: המולדובים קיבלו בעיטה חופשית מ-20 מטרים, הבעיטה היתה טובה, אבל נגיחה של בירם כיאל הסיטה את הכדור החוצה.

דקה 63: התקפה מצויינת של המולדבים הכניעה את לויטה, אך הכדור הלך לקורה, ועל הבעיטה השניה השוער הישראלי היה במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully