וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אוסישקין עלתה לליגה א'

26.3.2008 / 22:43

הקבוצה שקמה בעקבות הריסת אולם אוסישקין, הראתה שהיא בדרך הנכונה לאחר שגברה 28:73 על הפועל גבעתיים ארזים, והבטיחה את עלייתה

שמונה חודשים לאחר שאולם אוסישקין נהרס, סוף סוף זכו אוהדי הפועל תל אביב לחגוג ולשמוח, לאחר שהערב (רביעי) העפילה קבוצתם, הפועל אוסישקין, לליגה א'. אוסישקין גברה על קבוצת הפועל גבעתיים ארזים, בתוצאה 28:73, ובכך הבטיחה את המקום הראשון ואת הכרטיס לליגה הבכירה. במשחק הצטיין ארז זייצ'יק שקלע 6 שלשות. הקבוצה תפגוש ככל הנראה בעונה הבאה לדרבי חם מאוד את הפועל תל אביב, המדורגת מתחת לקו האדום בליגה הארצית, ועושה את דרכה הבטוחה לירידה לליגה א'.

המשחק שהתנהל לעיניהם של לא פחות מ-1000 צופים נלהבים, היה חם מאוד, והופסק מספר פעמים בעקבות זריקת גלילי נייר של אוהדי אוסישקין הנלהבים. המשקיף, ירון זריף, אף איים בשלב מסוים להפסיק את המשחק. בקהל ניתן היה להבחין בלא מעט פרצופים מוכרים שהגיעו לעשות כבוד לקבוצה הקטנה, ובמרכזם סמלי עבר כמו שמעון אמסלם ועמי נאווי, המכהן כיו"ר מקצועי בקבוצה. כמו כן, נכחו במשחק מספר שחקני הפועל תל אביב בכדורגל, כמו מזואה אנסומבו, טל חן, שי אבוטבול, עומרי קנדה, יוסי אבוקסיס ושלומי ארבייטמן.

הקבוצה, אשר מנהליה הם אוהדיה, קמה בעקבות הנפילה של הפועל תל אביב בראשותו של שאול אייזנברג, באותו סגנון שקמה קבוצת הכדורגל של הפועל קטמון. מחיר מניה בעונת הבכורה של הקבוצה היה 300 שקל, וכל משחק של הקבוצה משך כמות צופים, שגם בחלק מאולמות ליגת העל לא נראית כיום.

מבחינה מקצועית הוביל המאמן אורי שלף חבורה של שחקנים מבוגרים לצד צעירים כל הדרך לעונה ללא הפסדים. בין כוכבי הקבוצה ניתן למצוא את יואב בר, כוכב התוכנית "השרדות", גלעד חג'ג', אחיו של דרור שחקן הפועל ירושלים, וטוהר חיימוביץ', שחקן נבחרת הנוער לשעבר. הקבוצה העפילה בשבוע שעבר לגמר גביע האיגוד לליגות ב', ואמורה לקטוף תואר שני בנוסף לעלייה כבר בעונת הבכורה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully