וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי מועמד לחזור לאשדוד

26.3.2008 / 11:12

ראשי הקבוצה רוצים להחזיר את מאמן אפולון לימאסול לעיר הנמל לעונה הבאה. חזן: "אם הוא יאמן את הקבוצה אאחל לו המון בהצלחה"

למרות שמ.ס אשדוד נמצאת בעיצומו של מאבק לא קל נגד הירידה מליגת העל, להנהלת המועדון כבר יש תכניות לקראת העונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע, כי יוסי מזרחי, מאמנה של אפולון לימאסול הקפריסאית, הוא המועמד המוביל לעמדת המאמן באשדוד, לקראת העונה הבאה. מזרחי אימן בקבוצה במשך יותר משנתיים לפני שעזב במחזור העשירי של העונה שעברה לטובת חוזה בבית"ר ירושלים ובמקומו מונה המנכ"ל דאז, אלון חזן שעומד על הקווים באשדוד עד היום.

שמו של מזרחי הוזכר כמועמד להגיע גם למכבי חיפה אולם נראה כי יחסיו הקרובים של מזרחי עם הבעלים ג'קי בן זקן יסללו את דרכו של המאמן חזרה למועדון. הבעלים ג'קי בן זקן, שחיזק העונה את הקבוצה בשחקנים בכירים כמו משה אוחיון ודימיטאר מקרייב מקווה לבנות סגל נוצץ גם בעונה הבאה ומתכנן להציע למזרחי חוזה לשלוש שנים על מנת שיוליך את המועדון בשנים הקרובות.

גורם בהנהלת הקבוצה אמר: "כרגע אנחנו עסוקים רק במשחק הקרוב עם הפועל תל אביב, חושבים איך להביא הרבה קהל ולנצח את המשחק הזה. אנחנו מדברים עם יוסי מזרחי כל הזמן, כי הוא קרוב למערכת, אבל אין שום תוכניות קונקרטיות לעונה הבאה".

המאמן אלון חזן סרב להתייחס לגבי תוכניותיו האישיות לעונה הבאה ואמר: "אני מאוד אוהב את יוסי מזרחי ואת אשדוד. אם מזרחי יאמן את הקבוצה בעונה הבאה אני אאחל לו המון בהצלחה. אני מתעסק כרגע רק עם דבר אחד והוא להשאיר את אשדוד בליגת העל. מעבר לזה לא מעניין אותי שום דבר אחר".

בתוך כך, ממשיכה הקבוצה להתכונן לקראת קרב התחתית הגורלי מול הפועל תל אביב, בשבת באשדוד. המגן ליאור ראובן והקשר רחמים צ'קול, סיימו לרצות עונשי הרחקה ויעמדו לרשותו של חזן בשבת. החלוץ שי הולצמן שנעדר מזה כחודשיים בגלל מתיחה חזקה ברצועה בברכו, חזר לאימונים קלים וייתכן ויהיה בסגל למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully