וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני ובאוורס עשויים לעזוב בסוף העונה

26.3.2008 / 7:22

הזר האמריקאי הגיש בקשה לפתוח את חוזהו, ולא התרצה מההצעה החדשה. פניני מחזיק בהצעה מפתה מהליגה הספרדית

לא שקט בהפועל ירושלים. יומיים אחרי ההפסד לאליצור אשקלון, 89:76, שהוריד את הקבוצה למקום הרביעי בטבלה, מסתבר כי גם גזרת השחקנים אינה שקטה ולא כל השחקנים מרוצים ממעמדם בקבוצה. טימי באוורס ביקש לפתוח את חוזהו לפני כמה שבועות, נענה בחיוב, קיבל הצעה, אך דחה אותה. מאז נמצא השחקן בירידה חדה בכושרו ובמשחק ההפסד לאשקלון קלע שתי נקודות בלבד ביכולת רעה. באוורס, שלו זו עונה שלישית בארץ ושנייה בהפועל ירושלים, מחזיק בחוזה לעונה נוספת בירושלים, וכרגע לא ברור עתידו בקבוצה.

"שטימי והסוכן שלו לא יעשו מאיתנו צחוק", אמר גורם בקבוצה, "כרגע הגשנו להם הצעה משופרת לחוזה שלו, הצעה נדיבה מאוד. אם הוא לא רוצה אותה, אין בעיה יש לו חוזה הוא ישאר עם החוזה הישן". השחקן שקולע העונה 14.3 נקודות למשחק, צפוי לקבל בקיץ הצעות ממספר קבוצות באירופה, שהתרשמו מיכולתו בשנתיים האחרונות ביול"ב קאפ, ובירושלים יתקשו לעמוד בדרכו אם לא ירצה להשאר בקבוצה.

שחקן נוסף שעתידו בקבוצה לא ברור הוא גיא פניני, שרק אתמול (שלישי) עמד במרכזה של פרשייה עם אוהדי אליצור אשקלון שטענו כי הוא שלף לעברם אצבע משולשת. הפרשייה אמנם נסגרה בהתנצלותו של פניני, שהכחיש את הטענות אך בקבוצה לא רגועים מעתידו של השחקן, שמחזיק בסעיף יציאה לאירופה בסוף העונה. ההצעה האטרקטיבית ביותר שהוגשה עד כה לפניני היא מאתלטיק בילבאו הספרדית, שנציגיה כבר עקבו אחרי משחקי פניני ביול"ב קאפ. בירושלים מעוניינים להחתים את פניני לעוד 3 שנים אך כמו במקרה של באוורס, לא יעמדו בדרכו אם יבקש לעזוב לאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully