וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומאר סניד סיכם במכבי ראשל"צ

25.3.2008 / 21:07

השחקן שהוביל את הקבוצה בעונת 2005/6 למקום השלישי בליגת העל, סיכם את תנאיו בקבוצה וינחת בארץ ביום ד'. מנדז שב להתאמן

מכבי ראשון לציון סיכמה היום (שלישי) את תנאיו של הפורוורד עומאר סניד ששיחק בשורות הקבוצה בעונת 2005/6, ושיחק העונה בסגנית אלופת איראן, סאבה. סניד (32, 1.98 מ'), שבעונתו בראשון רשם מספרים מרשימים של 18.4 נקודות ו-7.7 כדורים חוזרים למשחק, הוביל את הכתומים אל המקום השלישי בליגה ולהפסד בחצי גמר הפיינל פור להפועל ירושלים. סניד ניהל בימים האחרונים משא ומתן עם ראשי הקבוצה, והיום הגיעו הצדדים להבנות. סניד ינחת ביום רביעי בצהריים בארץ, ובקבוצה מקווים להשיג את השחרור הבינלאומי שיאפשר את החתמתו.

"הגענו להבנות עם סניד, והוא ינחת מחר בארץ", אמר יו"ר ראשון משה קליסקי והוסיף, "בשלב זה סניד לא בא על חשבון אף אחד מהשחקנים". סניד, שהרוויח בחודשים האחרונים, 35 אלף דולר בחודש, צפוי להרוויח סכום לא מבוטל גם בראשון לציון. "מדובר בשחקן לא זול, ובזה נסכם את הנושא הכספי", אמר קליסקי. בנוגע לשחרור של סניד מאיראן אמר קליסקי: "מטפלים בנושא, ואני מאמין שהנושא ייסגר וסניד יהיה חלק מהקבוצה". סניד סיכם עד סיום העונה, כאשר לא מוזכר כלל אפשרות של המשך בעונה הבאה.

סניד, אשר קרוי על שמו של עומאר שריף, הגיע לארץ בעונת 2004/5, בה הוביל את אליצור אשקלון למקום הרביעי בליגת העל, ובמהלך העונה רשם 19.1 נקודות ו-7.3 ריבאונדים למשחק. את עונת 2006/7 פתח סניד בלוקומוטיב רוסטוב הרוסית והוביל את הקבוצה לרבע גמר היורוקאפ. גם במדי רוסטוב הצטיין השחקן עם ממוצע של 19.5 נקודות ו-8.1 ריבאונדים למשחק. בעקבות ההצלחות הגיע סניד לאיראן שם הוביל את קבוצתו למקום השני בטבלה.

הערב (שלישי) ערך חואן מנדז אימון בקבוצה לאחר שחזר מהשעייה של שלושה ימים. מנדז התקבל בחום על ידי חבריו, שבלעדיו הפסידו ביום ראשון למכבי תל אביב 88:77. באימון נכחו גם סוכנו של מנדז, זאב גרוס, ויו"ר הקבוצה משה קליסקי. מנדז, כזכור, נעדר בין יום שישי בבוקר לשבת בבוקר מאימוני הקבוצה בעקבות מחלה, ללא אישור, ולכן הושעה ונקנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully