וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלה מכירת הכרטיסים לקראת צ'כיה

נבחרת הפדרציה, שתתמודד באפריל על הזכות להישאר בבית העליון הבכיר, תחל בהכנות שבועיים לפני המפגש. האיגוד מכר הכרטיסים ל"לאן"

חודש לפני מפגש הפדרציה בין ישראל לצ'כיה, החלה היום (שלישי) מכירת הכרטיסים למשחקים. איגוד הטניס הגיע לסיכום עם משרד הכרטיסים "לאן", שרכש מהאיגוד את כל כמות הכרטיסים שהופצה לתחרות מראש, כך שלפחות מבחינת האיגוד, כל הכרטיסים נמכרו.

המכירה נפתחה במשרדי "לאן" ובאתר האינטרנט של משרד הכרטיסים, כאשר המחירים הם 180 ש"ח ו-90 ש"ח למבוגר ו-50 ש"ח לחיילים ונוער. המפגש עצמו יתקיים ב-26 וב-27 באפריל, ויקבע איזו מהנבחרות תזכה לשחק בשנה הבאה בבית עליון 1, ומנגד הנבחרת המפסידה היא זו שתנשור לבית עליון מספר 2.

לאחר ההפסד לנבחרת רוסיה לפני כחודש, תנסה הנבחרת הישראלית לשוב בכוחות מחודשים עם שחר פאר (19 בעולם), ציפי אובזילר (103), יוליה גלושקו (719) וקרן שלמה (730).
הקפטן עודד יעקב והמאמן ליאור מור כבר מסתכלים קדימה ומתכוונים להתחיל את מחנה האימונים כשבועיים לפני המפגש.

בנבחרת הצ'כית משחקות ניקול ואדיסובה (15 בעולם), שהודיעה כי לא תגיע לארץ, לוסי ספארובה (39), קלרה זקפובלובה (57) ופטרה קצקובה (96). צ'כיה הגיעה לפלייאוף העלייה לבית העליון אחרי ניצחון 2:3 על סלובקיה בבית עליון 2, בעוד ישראל הגיעה מהבית העליון לאחר ההפסד במפגש המתוקשר מול רוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully