וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד נחשפת: הלינץ' באוהד אתלטיקו מדריד

האלימות בכדורגל הספרדי מכה גלים, אחרי שנחשפו תמונות מחוץ לסנצ'ז פיחואן של אוהד מותקף ומדמם בעקבות מתקפת אוהדי סביליה

האלימות בכדורגל הספרדי היא כבר לא תופעה נדירה, אך צילום וידאו של אוהד אתלטיקו מדריד מוכה על ידי אוהדי סביליה מהשבוע שעבר מסעיר כעת את המדינה, שמתוודה כעת לרמת אלימות קשה ובלתי נתפסת. התמונות, שצולמו במכשיר טלפון סלולארי ופורסמו באינטרנט, מראות אוהד שמותקף ושוכב מדמם על הקרקע מחוץ לאיצטדיונה של סביליה, סנצ'ז פיחואן.

התקשורת הספרדית מדווחת שאוהד נוסף של סביליה הותקף ונדקר ברגלו לפני המשחק, שבו אתלטיקו ניצחה 1:2, זאת למרות שהמשטרה המקומית הודיעה כי היא אינה יודעת על המקרה. "יש מקרים מצערים שאין להם מקום בכדורגל ואסור שהם יקרו שוב", אמר על כך שחקנה של אתלטיקו, פאבלו איבאנז.

בעונות האחרונות האלימות בכדורגל הספרדי הולכת וגועשת, כאשר עימותים בין מחנות אוהדים ובהתערבות המשטרה, כמו גם זריקת חפצים למגרשים הפכו להיות תופעה נפוצה. כזכור, רק לפני מספר שבועות שוערה של אתלטיק בילבאו, ארמנדו, נדרש לשישה תפרים בגלל חתך בפנים אחרי שנזרק לעברו בקבוק מיציע האוהדים של ריאל בטיס. בעקבות אותו מקרה בטיס נענשה בקנס של 9,000 אירו וקיבלה הוראה לסגור את איצטדיונה לשני משחקים, למרות שהקבוצה הבהירה כי בכוונתה לערער על ההחלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully