וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוני וולש יצטרף לניקס

מנכ"ל הפייסרס לשעבר יקבל תפקיד מקצועי בהנהלת הקבוצה מהתפוח הגדול. אלטון ברנד חזר לאימוני הקליפרס, הבולס קנסו את נוצ'יוני

אתמול (שני) הודיע דוני וולש כי יעזוב בסיום העונה את תפקידו כמנכ"ל אינדיאנה פייסרס אחרי 24 שנים בקבוצה, והיום דווחה התקשורת האמריקאית כי וולש נמצא על סף חתימה בניו יורק, שם ישמש בתפקיד מקצועי בכיר בהנהלת הניקס. כרגע משמש איזיאה תומאס כמאמן, ג'נרל מנג'ר ונשיא הקבוצה, ועדיין לא ברור האם וולש עתיד להחליפו בתור הנשיא, או לעבוד בצוותא איתו. וולש ותומאס שיתפו פעולה באינדיאנה בעבר.

וולש צפוי לחתום בימים הקרובים על חוזה בשווי 15 מיליון דולר לשלוש שנים במועדון, ותומאס כבר הספיק להתייחס להצטרפותו: "דוני הוא איש שאני נורא מכבד, ואני מאחל לו המון בהצלחה. הוא נתן לי את תפקיד האימון הראשון שלי, ואני באמת מחבב אותו כבנאדם, והוא עשה הרבה למען המשחק".

* אלטון ברנד התאמן לראשונה עם הקליפרס מאז שקרע את גיד האכילס בקיץ האחרון, והוא אף עשוי לחזור לפעילות למספר משחקים בסיום העונה, למרות שקבוצתו איבדה כבר מזמן כל סיכוי להעפיל לפלייאוף.

* אנדראס נוצ'יוני נקנס על ידי הבולס בסכום שלא פורסם בעקבות התפרצותו נגד המאמן ג'ים בוילן, ועל פי ראשי הקבוצה השניים הספיקו להשלים מאז התקרית.

* הבעלים של הסוניקס, קליי בנט, גילה בשיחות סגורות עם הספונסרים של הקבוצה, שהוא יסכים לוותר על שם הקבוצה במידה ויידרש לכך על מנת להעבירה לאוקלהומה סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully