וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההזדמנות האחרונה של הצעירה

26.3.2008 / 11:15

חניכיו של גיא לוי חייבים לנצח את מולדובה במשחקו האחרון של המאמן במוקדמות אליפות אירופה (17:00) כדי להשאיר לעצמם סיכוי להעפיל

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

לגבי העתיד? תעברו לשאלה הבאה

הנבחרת הצעירה של ישראל השלימה את הכנותיה לקראת המפגש מול נבחרתה המקבילה של מולדובה היום (17:00, שידור ישיר בערוץ 2), במסגרת בית 5 במוקדמות אליפות אירופה, במשחק בו חייבים חניכיו של גיא לוי לנצח כדי לשמור על הסיכוי לחזור ליורו.

אמש (שלישי) התפנה לוי לדבר על ההכנות למשחק וקימץ בהצהרות לגבי עתידו. למרות זאת, הצהרה בהחלט מעניינת ניתנה לגבי אי זימונו של גיא אסולין לנבחרת הצעירה, עליו אמר לוי: "הייתי בברצלונה אצל גיא, ראיתי אותו. הוא בחור מקסים ושחקן מוכשר, אך ההחלטה שקיבלתי זה שהוא עדיין לא מתאים למסגרת שלנו, ובהתאם להחלטה הזו גיבשתי את הסגלים לשני המשחקים האחרונים".

לוי גם נשאל מה זה אמור לעשות לשחקנים עצם חילופי המאמנים העתידיים, למרות שהקמפיין טרם הסתיים, ועל כך אמר: "את זה צריך לשאול את השחקנים, אבל בכל משחק ששחקנים מתמודדים איתו הם צריכים לבוא באותו מצב: הם תמיד צריכים לבוא עם אהבה למשחק ועם רצון ליהנות ממנו. כמו שאני רוצה ליהנות מהחוויה עד הסוף, גם השחקנים צריכים ליהנות מהרגע ולחוות אותו עד הסוף".

כמובן שמירב השאלות שהופנו ללוי עסקו בעתידו, אך מאמן הנבחרת הצעירה סירב לרמוז מה הכיוון אליו הוא הולך כעת: "אני לא מתעסק בזה, אני מתעסק במה שקורה עכשיו וזה מאוד כיף לי. אני לא רוצה לשתף אף אחד במחשבות שלי".

לוי נשאל לגבי האפשרות ששוב מאור בוזגלו יפתח על הספסל, כפי שקרה במשחק האחרון, ועל כך אמר: "אני לא מדבר על ההרכב כרגע. בכדורגל ההרכב שמתחיל הוא חשוב, אבל לא בטוח שזה הכי חשוב. לפעמים מתפתחים עם המשחק, מכינים דברים מסוימים ועובדים לפי אינטואיציות".

בוזגלו: "כל מאמן שיהיה לי אני אוהב אותו"

גם מאור בוזגלו, אחד משחקני המפתח למשחק מול מולדובה, דיבר במסיבת העיתונאים, ומטבע הדברים רוב השאלות שהופנו אליו עסקו סביב הקבוצה שבה ישחק בעונה הבאה. מהר מאוד קשרה של בני סכנין הבהיר: "כשאני בנבחרת תשאלו אותי על הנבחרת, כשאני בקבוצה תשאלו אותי על הקבוצה".

על התחושות לקראת המשחק החשוב והאחרון של לוי בנבחרת, אמר בוזגלו: "מכל משחק אנחנו מתרגשים, במיוחד כשמדובר במשחק האחרון של גיא, אבל הנושא של גיא מיצה את עצמו, והשחקנים צריכים להתרכז במשחק ולא במאמן ובמה שיהיה לו בעתיד. מבחינתנו מה שחשוב זה איך לנצח את המשחק. בתור שחקן, כל מאמן שיהיה לי אני אוהב ואכבד אותו ואתן הכל בשבילו, אבל כשחקנים התפקיד שלנו הוא לא להגיד מה יהיה עם המאמן.

"מחר יהיה משחק חדש שיכול לפתוח לנו דרך חדשה וטובה, המפתח הוא לבוא עם חיוך והנאה, והכל ברגליים שלנו. אני רוצה לנצח בתוצאה הכי גבוהה שאפשר, אבל אנחנו לא מתעסקים בתוצאה, אלא בדרך".

הקשר הצעיר גם נשאל לגבי ההתערבות של אביו בקריירה, כפי שהיה במשחק האחרון, אז יעקב בוזגלו התרעם על כך שמאור לא פתח בהרכב: "אבא שלי הוא כמו כל אבא, הוא מתעצבן אם אני לא בהרכב, זה לגיטימי וזה טוב. אני לא חושב שהוא אמר משהו בתקשורת שפגע במישהו. אתם בתקשורת קרקרתם סביבו, והפכתם כל דבר שהוא אמר, אפילו רק לאמא שלי, לאיזו כותרת מפוצצת, וגם קצת אתם אשמים".

* במשחק במסגרת ה"בית הישראלי" הביסה גרמניה 0:6 את לוכסמבורג החלשה. קדירה (28, 48, 58), אוזיל (50), הניגס (54) ואוזבק (86) כבשו את השערים לנבחרת הגרמנית, שעלתה למקום הראשון בבית 9 עם 13 נקודות והחליפה מקומות עם צפון אירלנד.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully