וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמה פרשת מנדז, השחקן נשאר בראשון

25.3.2008 / 15:33

וועדת המשמעת של מכבי ראשל"צ החליטה לקנוס את השחקן הזר שלא הגיע לאימונים בסוף השבוע. בקבוצה ממשיכים לחפש חיזוק

מכבי ראשון לציון הביאה לסיומה את פרשת חואן מנדז לאחר שקיימה היום (שלישי) בצהריים, ועדת משמעת שבה הוחלט לקנוס את השחקן, שהשחקן יתנצל בפני חבריו ויחזור לאימונים כבר היום. בעקבות החלטת ועדת המשעמת נגמרו כל הספוקלציות מסביב להשארותו של מנדז בראשון. כזכור, רק ביום ראשון האחרון פנו נציגי גליל עליון ורמת גן לראשון על מנת לקלוט את השחקן.

פרשת מנדז החלה ביום שישי האחרון כשהשחקן החסיר את אימון הבוקר ללא הצדקה, ורק לאחר מכן יצר קשר עם ראשי הקבוצה בהודעה על כך שהוא חולה. גם את האימון ביום שבת החסיר מנדז, והושעה בשבת בצהריים. בעקבות המקרה פספס מנדז את משחק ההפסד של קבוצתו למכבי תל אביב ביום ראשון 88-77.

"השחקן נקנס, התנצל בפני חבריו לקבוצה וחוזר לאימונים באופן רגיל ומלא", מסר בתגובה יו"ר הקבוצה משה קליסקי, "מבחינתנו העניין גמור ואנחנו מתקדמים קדימה". בקבוצה לא מכחישים את העניין בלהחתים שחקן נוסף עד תום מועד ההעברות ביום שישי הקרוב. עומאר סניד, הפוראוורד ששיחק בקבוצה בעונת 2005/6, וסיים לאחרונה את העונה בליגה האיראנית, עדיין נחשב מועמד, אך כמוהו נמצאים עוד מספר שחקנים על הפרק. מתחילת העונה ראשון שמרה על הסגל שלה, בצירוף ברנדון קורץ שהצטרף סמוך לסיום הסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully