וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני התנצל בפני אוהדי אשקלון

25.3.2008 / 17:40

אמר בתגובה לטענה שהניף אצבע משולשת לאוהדי היריבה: "לא עשיתי תנועה. אם מישהו פירש זאת כך, אני מתנצל". קופל: "העניין סגור"

אוהדי עירוני אשקלון התלוננו היום (שלישי) על כך שבמהלך משחק הניצחון על הפועל ירושלים אמש (76:89) הפנה לעברם גיא פניני אצבע משולשת. האוהדים העבירו למנהלת הליגה מכתב תלונה בעניין באמצעות מנהל הקבוצה, יעקב ועקנין, וההחלטה האם להעמידו לדין תהיה של איגוד הכדורסל. כזכור, התעמת פניני במהלך המשחק עם שחקן אשקלון סטיב בארט ג'וניור, שהורחק בעקבות כך לאחר שספג שתי עבירות טכניות. בנוסף, התעמת פניני לפני כשלושה שבועות עם אוהדי מכבי ראשון לציון לאחר שלשת הניצחון שקלע במשחק נגדה.

במכתב כתבו האוהדים: "פניני פנה אלינו וסימן לעברנו אצבע משולשת. לצערנו לא זכה המקרה להתייחסות מצד השופטים, למרות שבעולם שחקני שמתנהגים כך עומדים בפני ועדות משמעת וסופגים קנסות והרחקות. אנחנו מקווים שתקחו את ההמקרה ברצינות ושהשחקן יטופל במלוא חומרת הדין".

מהפועל ירושלים נמסר היום: "גיא פניני לא עשה תנועה של אצבע משולשת אל הקהל. אנשים אובייקטיבים שהיו במגרש יכולים להעיד על כך. הפועל ירושלים רואה בחומרה את העובדה ששירת הקהל האשקלוני: "גיא פניני מת", לוותה בעידוד מהספסל של אשקלון, ובעיקר על ידי השחקן שהורחק (סטיב בארט ג'וניור). עם זאת הנהלת הקבוצה קוראת לקהל לכבד את אשקלון שתגיע למשחק ביום ראשון, מאחר ואלימות מילולית עלולה להוביל לאלימות פיזית".

פרוספר ועקנין, יו"ר אליצור אשקלון, הגיב על ההודעה ששיחררה הפועל ירושלים, שטוענת כי הספסל של קבוצתו הלהיטה את האווירה: "אני מתבייש בספורט, לא רק בכדורסל, שקבוצה כמו הפועל ירושלים מאשימה את הספסל של אשקלון בכזה דבר. אני ישבתי על הספסל, והוא לא עשה דבר כזה. אני מציע לירושלים שיתעסקו בשחקן שלהם שעשה פרובוקציות לכיוון הקהל, וזאת לפחות לפי עדות הקהל. התגובה שלהם מבזה את אותם. ועקנין סיים בכך שהתייחס לתצוגה של קבוצתו: "אני גאה בניצחון של השחקנים שלי. מעבר לזה אני לא מעוניין להתייחס להערות שלהם".

דובר המנהלת, אלון סגל, אמר לאתר המהנלת: "מבירור שנערך בין ראשי הקבוצה לשחקן, טען פניני כי 'לא היה ולא נברא. לא ביצעתי שום תנועה שנועדה לפגוע באוהדי אשקלון'". פניני המשיך וטען: "אני מכבד את אנשי אשקלון ואת קהל האוהדים שלהם, שיצר אתמול אווירת כדורסל מיוחדת. כמובן שלא היה לי נוח עם הקריאות שהופנו נגדי ועם ההפסד, אבל בשום רגע ובשום צורה לא עשיתי תנועה שנועדה לפגוע בקהל. אם מישהו פירש זאת כך ונפגע, אני מתנצל".

יו"ר המנהלת, אבנר קופל, אמר בתגובה לדברים: "בעקבות הבירור שנערך לשחקן, וההתנצלות שבאה למרות התעקשותו שהוא לא ביצע תנועה שנועדה לפגוע בקהל, אנו רואים את העניין כסגור. גם בעתיד נמשיך להתייחס במלוא הכבוד הראוי והרצינות לטענות שיופנו מצד הקהלים".

בעניין אחר, שרון ששון, שנפצע במהלך המשחק בברכו ולא שיחק במחצית השניה, לא ייעדר זמן נוסף מהמגרשים, ויחזור להתאמן עם הקבוצה כבר היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully