וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסבב של קאפלו ממשיך עם פרדיננד

מאמן נבחרת אנגליה מחפש קפטן קבוע, ולשם כך הוא עורך רוטציה במשחקי האימון לתפקיד. נגד צרפת יהיה זה שחקנה של מנצ'סטר יונייטד

"אם אתה לא משחק טוב ולא מגיב, אתה לא תהיה בקבוצה. יש לנו מאמן עם דעות מאוד מוצקות". כך אמר דייויד בקהאם, שמתכונן ביחד עם נבחרת אנגליה למשחק הידידות מחר (רביעי, 21:55, שידור ישיר בספורט 2) מול צרפת. קשרה של לוס אנג'לס גלאקסי זומן למרות שלאחרונה ליגת ה-MLS נמצאת בפגרה והוא ירשום את הופעתו ה-100 במדי שלושת האריות, אם ישחק כמובן. ארבעה שחקנים בלבד רשמו עד כה 100 הופעות או יותר, בילי רייט, בובי צ'רלטון, בובי מור ופיטר שילטון.

בקהאם הצטרף אתמול לאימוני הנבחרת ובגלל ההיכרות המוקדמת שלו עם קאפלו מריאל מדריד, מיד נדרש על ידי העיתונאים לחוות את דעתו המלומדת על הדון. "יש לו את הדרך שלו והוא יודע איך לגרום לקבוצות לשחק", העיד הקשר, "זה בדיוק מה שאנחנו צריכים. אנחנו חייבים להחזיר את הביטחון לנבחרת".

בקהאם הוסיף: "אני אומר שוב, יש לנו כמה מהשחקנים הכשרוניים ביותר בעולם והכל תלוי במיצוי הפוטנציאל שלנו. עכשיו יש לנו מאמן שיידע להוציא את המיטב מהשחקנים".

דייויד ג'יימס הוותיק הוסיף: "אני אוהב את מה שקאפלו עושה ואני לא אומר את זה כחנופה. אנחנו מגיעים והוא אומר לנו מה הוא רוצה מאיתנו. ההוראות ברורות ואתה חייב למלא אותן. מה שיש לנו כאן תחת מר קאפלו זה סדר מאוד חזק. כל אחד יודע מה התפקיד שלו, כל אחד יודע מה מצופה ממנו והאווירה טובה".

פרדיננד ישמש כקפטן נגד צרפת

מי שישמש כקפטן הנבחרת האנגלית במשחק מול צרפת יהיה ריו פרדיננד, אך פאביו קאפלו הדגיש כי מדובר במינוי זמני בלבד, והקפטן הקבוע ייקבע רק סמוך לפתיחת משחקי מונדיאל 2010. "קאפלו הודיע כי המהלך הזה הוא המשך של הרוטציה בין השחקנים במהלך משחקי האימון, לפני קביעת הקפטן הקבוע למשחקי המוקדמות", הודיעה ההתאחדות האנגלית.

שחקנה של מנצ'סטר יונייטד כאמור ישמש כקפטן אחרי שסטיבן ג'רארד, שהיה בתפקיד במשחקו הראשון של קאפלו נגד שוויץ, החליף את ג'ון טרי, ששימש כקפטן עוד בתקופתו של סטיב מקלארן. אחרי שבזמנו היה פצוע, טרי שב להרכב ואמור לשחק בסטאד דה פראנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully