וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר: "הונטלאר מתאים לתכניות שלי"

ריאל מדריד מצטרפת למרדף אחרי החלוץ ההולנדי של אייאקס, שלא ביטל אפשרות להגיע לברנבאו. קלמנטה מבקש להעניש את שוסטר

קלאס יאן הונטלאר צפוי להפוך לאחת מהסחורות החמות בשוק ההעברות בקיץ הקרוב וריאל מדריד היא הקבוצה העדכנית אליה נקשר שמו של החלוץ, אם כי בוודאי לא האחרונה. "מבחינתי הונטלאר נמצא באותה שורה של יוהאן קרויף, מרקו ואן באסטן ורוד ואן ניסטלרוי", אמר מאמן ריאל, ברנד שוסטר, שמאוד מעוניין לראות את ההולנדי נוחת בסנטיאגו ברנבאו בעונה הבאה.

"הכדורגל ההולנדי ידוע בתוצרת שלו", הוסיף שוסטר, שהעונה הביא לריאל את אריאן רובן, ווסלי שניידר ורויסטון דרנתה, "הונטלאר הוא שחקן שכל קבוצה הייתה שמחה שיהיה לה ואם אני מסתכל על העונה הבאה הוא בהחלט מתאים לתכניות שלי".

הונטלאר בן ה-24 מוליך את טבלת מלך השערים בהולנד העונה עם 28 שערים אחרי 30 מחזורים וב-254 משחקים בכל המסגרות, כבש 178 שערים. החלוץ התראיין ל"אס" ולא פסל אפשרות של מעבר לאלופה הספרדית, אבל דאג להזכיר שיש לו חוזה לשנתיים נוספות באייאקס ולמרות שנראה שזו תסכים למכור אותו, רק בקיץ הוא יחליט לאן יעבור.

קלמנטה רוצה להעניש את שוסטר

חאבייר קלמנטה רק חזר לליגה הספרדית כמאמנה הטרי של מורסיה וכבר הוא פותח פה. הבאסקי האקסצנטרי התייחס לביקורות ההולכות וגוברות על שופטי הליגה והציע להשעות את המבקרים.

"הייתי מפעיל סנקציות על המאמנים והשחקנים ומשעה אותם לחמישה משחקים. למה? כי זה דבר שישתיק אותם". קלמנטה גם יודע עם מי הוא היה מתחיל והוא הוסיף: "ברנד שוסטר אמר לא מזמן שהוא מדבר הרבה על השופטים בגלל שזו טקטיקה שפועלת לטובתו. היתי משעה אותו לחמישה משחקים".

הילידים של בארסה עושים בעיות

קבוצת הילדים עד גיל 9 של ברצלונה מעוררת לא מעט רעש בימים האחרונים בספרד, אחרי שהזאטוטים קיבלו הוראה לא לעמוד בזמן נגינת ההמנון הספרדי לפני טורניר בינלאומי.

העיתונים במדריד מיהרו לציין את הארוע כרדיקלי וב"מארקה" נטען שראשי הקבוצה הקטאלונית שיגרו מכתב למארגני הטורניר והודיעו שהם לא יעמדו בזמן ההמנון הספרדי. על פי הדיווח, ברצלונה איימה לפרוש מהטורניר אם מארגניו יכריחו את השחקנים לעמוד בזמן ההמנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully