וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאור: "אין משחקים קלים, הבית לא משמעותי כל כך"

25.3.2008 / 11:31

אבנר יאור, מאמן גלבוע/עפולה, שמח על כך שהוא מארח את יריבותיו לתחתית, אבל מחובר למציאות. בקבוצה לא יבצעו שינויים

בהפועל גלבוע/עפולה לקחו ביום ראשון האחרון קצת אוויר לאחר הניצחון 72:74 על עירוני רמת גן, שנתן לקבוצה הפרש של נקודה על יריבותיה לתחתית מכבי ראשון לציון והפועל גליל עליון. בקבוצה, שלה זה ניצחון שני ברציפות אחרי רצף של שישה הפסדים, מעודדים מהיכולת, ולכן החליטו לא לצרף שחקן גבוה לחיזוק הקבוצה.

"אנחנו בסך הכל לוקחים את החיים שלנו מיום ראשון ליום ראשון ויודעים מה אנחנו צריכים לעשות כדי לנצח משחקים החבר'ה שלנו מתאמנים קשה ומשתדלים מאוד כדי להביא תוצאות. לאחרונה זה היה יותר טוב", סיכם המאמן אבנר יאור את הניצחונות האחרונים. לוח המשחקים של הסיבוב השלישי קובע כי הקבוצה תארח את יריבותיה לתחתית, ראשון וגליל, את יאור זה לא מרגיע: "כל משחק הוא לגופו וגם לא יודע יש משמעות של בית או לא בית. יש משמעות אבל אין משחקים קלים או דברים מהסוג הזה בליגה שזה משמעותי כל כך".

עפולה/גלבוע, למי שהספיק לשכוח, הגיעה לחצי גמר גביע המדינה רק לפני חודשיים, ודגדגה במהלך המשחק את מכבי תל אביב. את כל הדרך לחצי הגמר הוביל אקינה אביקווה, הזר הניגרי של הקבוצה, שעזב במפתיע יום לפני חצי הגמר. אחרי העזיבה לעפולה לקח זמן כדי לצאת מהטראומה וליאור זה היה סוג של מבחן: "זה לא קל לעשות שינויים שקורים לך בהפתעה באמצע הדרך וללא פגרות. דברים כאלה קורים, כחלק מהתנהלות של קבוצת כדורסל, צריך לדעת להסתדר אחרי זה".

מי שהוביל את הקבוצה מהעמק לניצחון המפתיע ברמת גן ביום ראשון, היה עמית בן דוד שעד למשחק ברמת גן, היה קצת חלוד. בסופו של דבר גם יאור יודע שבן דוד הוא אחד השחקנים המרכזיים במשימת ההשארות של עפולה/גלבוע, "כל שחקן בפאזל הוא משמעותי עבורינו, עמית הוא אחד החשובים. בחלק מהתקופה הוא עלה לשחק פצוע, לכל שחקן יש ימים קצת יותר טובים ותקופות פחות טובות, שמח מאוד בשבילו שהוא סיים את זה עם סל ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully