וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא ילד טוב, נעזור לו"

24.3.2008 / 19:43

אימון בכורה לגיא אסולין בנבחרת ישראל לקראת המפגש מול צ'ילה, ברדה מפרגן למצטרף החדש. המחיר להצגה הכפולה: עשרה שקלים

נבחרת ישראל קיימה הערב (שני) באיצטדיון רמת גן אימון ראשון לקראת משחק הידידות מול צ'ילה ביום רביעי (19.30). גיא אסולין מברצלונה, שזומן לראשונה לסגל, התאמן יחד עם חבריו. גם אייל משומר ממכבי חיפה, שזומן במקומו של דדי בן דיין הפצוע, ערך אימון מלא. טל בן חיים, שנמצא באנגליה עם אשתו הצפויה ללדת, ודודו אוואט, שיגיע רק הערב, לא התאמנו.

יוסי בניון, קפטן הנבחרת, קרא לאוהדים למלא את איצטדיון ר"ג: "אני מקווה שהפעם יגיע הרבה קהל כי הורידו את המחירים ל-10 שקלים בלבד. זה מחיר הוגן, ואני מקווה שהקהל יחזור לאהוב את הנבחרת". על הצטרפותו של גיא אסולין הצעיר לסגל, אמר בניון: "קיבלנו אותו בצורה יפה". "אנחנו רוצים להשתפר ממשחק למשחק", המשיך קשרה של ליברפול, "ונקווה שנוכל להשיג ניצחון".

אליניב ברדה, חלוצה של גנק הבלגית, אמר לפני האימון: "כל משחק של הנבחרת מרגש. הפעם מדובר בסגנון קצת שונה, אבל נקווה להשיג תוצאה טובה מול קהל רב. הכדורגל הדרום אמריקאי הוא טכני ומהיר יותר, ויחד עם מחירי הכרטיסים הזולים ומזג האוויר שצפוי להיות נוח, נקווה שהאצטדיון יהיה מלא".

אליניב ברדה התייחס גם הוא לאסולין, ה"רכש" החדש של הנבחרת. "על פי אתרי האינטרנט וערוצי הטלוויזיה, הבנתי שמדובר בשחקן מאוד כשרוני", אמר ברדה, "הוא מאוד ביישן ונראה ילד טוב ואנחנו נעזור לו להתאקלם. הוא אמור להוביל בעתיד את הנבחרת להישגים.

"לא מלחיץ אותי שהמעמד שלי שודרג בנבחרת", אמר ברדה, "אבל אצל קשטן אי אפשר לדעת מי שחקן הרכב ומי לא. אם אנחנו ננצח את המשחק הזה, זה נכון שיגידו שאנחנו אלופים בידידות, אבל אם נפסיד יירדו עלינו. כמובן שעדיף לנצח".

לפני משחקה של הנבחרת הלאומית תתמודד הנבחרת הצעירה נגד מולדובה במסגרת בית 9 של מוקמדות אליפות אירופה. מחיר הכניסה להצגה הכפולה יהיה 10 שקלים.

לויטה: "עשינו התקדמות אדירה מתחילת השנה"

גם הנבחרת הצעירה, כאמור, תשחק ביום רביעי (17.00) באצטדיון ר"ג מול מולדובה, אבל עבורה יהיה זה משחק רשמי ומכריע במסגרת בית 9 של מוקדמות אליפות אירופה 2009. הקפטן אוהד לויטה אופטימי לקראת המשך הקמפיין.

במהלך האימון אמר גיא לוי לשחקנים: "אני גאה להיות המאמן שלכם". השחקנים העריכו שהדברים נאמרו בעקבות העובדה שמדובר במשחק האחרון של לוי בנבחרת. המאמן הבא יעמוד במבחן רשמי ראשון רק בספטמבר, אז תחדש הנבחרת את הופעותיה במוקדמות אליפות אירופה עם משחק חוץ מול לוקסמבורג.

"טועה מי שמזלזל במולדובה", אומר לויטה. "כולם חושבים שזו מדינה ונבחרת קטנה, אבל הם לא סתם בדרג השלישי. זו נבחרת טובה שעומדת טקטית מצוין, ויש לה שחקנים חזקים מבחינה פיזית. במולדובה לא שיחקנו את המשחק שלנו, והם הצליחו לעקוץ אותנו. נקווה שהפעם זה יהיה אחרת.

"אנחנו לא רוצים להסתכל על עצמנו כפייבוריטים, אבל אנחנו משחקים בבית, ואני מקווה שתהיה הצגה ויבוא הרבה קהל כי הורידו את המחירים להצגה הכפולה לעשרה שקלים. אנחנו לא מתייחסים בקלות דעת למשחק, ואנחנו יודעים שזה לא יבוא בקלות. בכל מקרה, המטרה היא ניצחון.

"עשינו התקדמות אדירה מתחילת השנה. אם בתחילת העונה היו אולי 4-5 שחקנים בהרכב של הקבוצות שלהם, עכשיו יש הרבה יותר וזה יתרון גדול. אני מקווה שהקמפיין הזה ייגמר הכי רחוק שאפשר.

"לא כדאי להסתכל על סיכויים לעבור שלב. צריך לבחון כל משחק בנפרד. ברור שאם לא ננצח את מולדובה, הסיכויים יפחתו. קודם כל צריך לנצח, סיכומים נעשה בסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully