וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד: אלון חזן לא יוכל לאמן בעונה הבאה

24.3.2008 / 16:10

המאמן האשדודי לא מחזיק בתעודת פרו ולכן לא יוכל לאמן בעונה הבאה. בקבוצה עדיין כועסים על אסף קינן: "מקווים שהוא ישן טוב בלילה"

אם צרותיה של מ.ס. אשדוד בימים אלו לא מספיקות, כעת מתברר שעלולה להיות לה בעיה בעמדת המאמן בעונה הבאה, וזאת בהנחה שאלון חזן יישאר בתפקידו. לוואלה! ספורט נודע שנכון להיום, אלון חזן לא יוכל לעמוד על הקווים בעונת 2008/09 וזאת עקב החוק החדש המחייב תעודת 'פרו' בכדי לאמן בליגת העל. חזן הוא המאמן היחיד בליגת העל שעדיין לא עבר את הקורס ואינו מחזיק בתעודה. יו"ר ארגון המאמנים, אמנון רז, אמר בעניין זה: "החל משנת 2009 לא יוכל מאמן אשר ברשותו אין תעודת 'פרו' לאמן בליגת העל. חזן עדיין לא עבר את הקורס ולמיטב ידיעתי הוא יעבור אותו בחודש ספטמבר". בעניין אחר, המגן אדיר טובול שצבר כרטיס צהוב חמישי, ייעדר מהמשחק מול בני יהודה בעוד כשבועיים.

באשדוד עדיין זועמים על קינן

בתוך כך, יממה לאחר ההפסד 2:0 למכבי ת"א בבלומפילד ובאשדוד עדיין זועמים על השופט אסף קינן שפסל לטענתם שער חוקי של עידן שריקי בדקה האחרונה של המשחק. קינן הסביר מיד בתום המשחק כי ראה עבירה של דימיטאר מקרייב על שחקן הגנה של הצהובים ושרק הרבה לפנ כיבוש השער של שריקי. הבעלים ג'קי בן זקן נשמע נחרץ מאוד בדבריו אחרי המשחק: "תמיד אמרתי שהפחד הכי גדול שלי הוא השיפוט, והנה אתה רואה שופט שמגיע לבלומפילד ומקבל רגליים קרות. הוא שרק לעבירה שלפי כולם לא היתה, ובכך מנע מאיתנו שוויון מוצדק".

בן זקן המשיך: "אני מקווה שקינן יישן טוב בלילה, כי אנחנו בטוח לא נישן טוב. לא אני, לא השחקנים ולא אלפי האוהדים של אשדוד. הוא עשה לנו את אותו הדבר בשנה שעברה מול הפועל ת"א, אלא שאז הסיטואציה היתה הפוכה, ובמקום לשרוק לעבירה על השוער שלנו או לנבדל, הוא אישר שער לא חוקי כי זו היתה הפועל ת"א והמשחק בבלומפילד. לצערי, זה סימפטום קבוע אצל אותם שופטים‭."‬

הקשר משה אוחיון נשמע מאוכזב מאוד בתום המשחק: "היינו שווים היום נקודה ואפילו שלוש, המשחק התחיל טוב מבחינתנו, אבל לא ניצלנו את המצבים. כשאתה לא מבקיע מול מכבי תל אביב, בסופו של דבר אתה סופג ועוד ממתנה שאנחנו נותנים להם. היתה חסרה לנו רגל מסיימת, רק גול היה חסר לנו. קיווינו שהמשחק יוציא אותנו לדרך חדשה מעל הקו האדום, אנחנו אופטימיים, מאמינים בעצמנו, אמנם אנחנו נמצאים במקום שממנו יורדים ליגה, יש לנו משחק מאוד קשה מול הפועל תל אביב ומחכים לנו עוד משחקים קשים גם אחר כך. נשתדל לעשות את שלנו, לשחק טוב ולנצח. אני מאמין שנישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully