וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטראצי חושף: "מאנצ'יני ואני החלפנו מהלומות"

בלמה המוחצן של אלופת איטליה, אינטר, מוציא את הכביסה המלוכלכת, ומאשר כי הנתק שהיה בינו לבין זלטאן איברהימוביץ' נגמר בשלום

מצב הרוח בשבועות האחרונים אצל אלופת איטליה, אינטר, שפוף עד מאוד. הקבוצה הודחה בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי ליברפול לפני זמן מה, וביום שבת נוצחה בבית על ידי יובנטוס 2:1, והפער בצמרת צומק ממנה לארבע נקודות בלבד.

היום (שני) חושף מרקו מטראצי סיפור מסעיר שהתרחש מאחורי כתלי חדר ההלבשה. הבלם האיטלקי סיפר כי הוא החליף אגרופים, עם לא פחות מאשר מאמן הקבוצה רוברטו מאנצ'יני (!). "בעבר, היינו, רוברטו ואני, שותפים לתגרת ידיים, אבל אם אנחנו עדיין כאן בכל זאת, זה אומר שסגרנו את העניינים בינינו".

מטריקס אף סיפר כי הוא השלים עם זלטאן אירהימוביץ', לאחר העימות המתוקשר שהיה לשניים. כזכור, לאחר ההפסד 2:0 לליברפול במשחק הראשון באנפילד, ענה איברה לשאלתו של כתב ואמר: "למה שלא תלך לשאול את מטראצי?". החלוץ השבדי התמיר רתח על ההרחקה של מטריקס בדקה ה-30, שהשאירה את הנראזורי בעשרה שחקנים על הדשא והביאה בסופו של דבר, בין היתר, להפסד.

מטראצי אישר את ההערכות לפיהן בין השניים שרר נתק, אלא שהשניים עשו 'שולם שולם לעולם'. "הבהרנו דברים. היה רגע של מתח בינינו. אפשר לכתוב עלי ספרים על גבי ספרים של העלבות, אבל אני לא בנאדם צבוע. אני תמיד מדבר בגובה העיניים".

הנהלת פאלרמו פיטרה את פרנצ'סקו גווידולין

פגרת המשחקים הבינלאומיים ביבשת גבתה קורבן ראשון בדמות מאמנה של פאלרמו, פרנצ'סקו גווידולין, שפוטר ע"י הנהלת הקבוצה היום (ראשון). מי שהובא במקומו של גווידולין הוא קודמו בתפקיד, סטפאנו קולנטונו. "האירועים האחרונים לא איפשרו לנו להמשיך ולתת אמון בפרנצ'סקו גווידולין ולפיכך הוא פוטר", נאמר בהצהרה רשמית מטעם הקבוצה, "המשרה נמצאת כעת בידיו של סטפאנו קולנטונו".

הקדנציה הרביעית של גווידולין בקבוצה הגיעה לסיומה אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים של המועדון וכמה חיכוכים בין המאמן לבין נשיא המועדון, מאוריציו זאמפריני. כאשר גווידולין ירש את הקבוצה היא היתה במקום השישי, כעת היא נמצאת במקום ה-12. "אני שמח לחזור לפאלרמו ואתן את כל כולי למען הצלחתו של המועדון", אמר קולנטונו לאחר המינוי, "ננסה להרים את המועדון אל המקום לו הוא ראוי, נשתדל לסיים את העונה כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully