וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תממש את האופציה על יבריץ'

24.3.2008 / 12:17

ההצגה של שוער הצהובים ב-0:2 על אשדוד קנתה לו כנראה חוזה לעונה הבאה. ביזארה שנפצע ייבדק, קמנאן נקנס ב-750 דולר

עומר רפאל

צילום ועריכה: יותם רונן

עזרן וקמנאן יעמדו לוועדת משמעת

מכבי תממש את האופציה על יבריץ' - בהנהלת מכבי תל אביב מתכוונים לפתוח בימים הקרובים במשא ומתן עם סוכנו של השוער הסרבי דרגוסלב יבריץ' וזאת במטרה לממש את האופציה עמו לחוזה לעונה הבאה. "דרגו נתן משחק של ציון 10 אתמול (ראשון), אפשר להגיד שהוא הציל אותנו במו ידיו, זו היתה תצוגה מדהימה של איש אחד", אמר גורם בהנהלת מכבי, אחרי שיבריץ' סיפק מספר הצלות נפלאות בניצחונה של קבוצתו על מ.ס אשדוד 0:2 באצטדיון בלומפילד.

שמחת הניצחון במכבי נפגמה מעט עם פציעתו של הבלם האורוגוואי ג'ו ביזארה, שסובב את ברכו ונאלץ לנטוש את המשחק בדקה ה-80. ביזארה "זכה" היום לסידרת טיפולים, בזמן שחבריו ערכו אימון שחרור קל. החלוץ יאניק קאמאנן, שירד לחדר ההלבשה מייד לאחר שהוחלף, עמד לוועדת משמעת פנימית ונקנס ב-750 דולר.

שחקן נוסף שעמד בפני ועדת המשמעת היה יניב עזרן, שהתראיין בשבוע שעבר לאחד מכלי התקשורת מבלי שקיבל אישור מהנהלת הקבוצה. במקרה של עזרן, ועדת המשמעת קיבלה את טענותיו, והוא לא נקנס. עזרן היה אמור לטוס בעוד כשבוע לניתוח אצל פרופסור מרטנס בבלגיה, אלא שבמכבי הוחלט כי בטרם ייסע, יקבל החלוץ חוות דעת נוספת מדוקטור גבריאל אגר, מבית החולים 'אסף הרופא'.

בסיום המשחק נכנסו חברי הנהלת הקבוצה, יושב הראש אביב בושינסקי, המנכ"ל עוזי שעיה, חבר ההנהלה אביב רייז והג'נרל מנג'ר אבי נמני, לחדר ההלבשה וביקשו מהשחקנים שלא לחגוג יותר מדי ולא להסתנוור מהניצחון שהושג ביכולת לא מזהירה. במועדון רוצים למנוע את האופוריה שהייתה לאחר הניצחון בדרבי, אחריו בא, כזכור, הפסד חוץ למכבי הרצליה.

במכבי אסרו על השחקנים להתראיין אחרי הנצחון. גורם בכיר בהנהלת הקבוצה הסביר את האיסור בכך שבמועדון רוצים שקט לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא ומעדיפים שהשחקנים יישארו מרוכזים בהכנות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully