וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון תפגוש את בלאט ופילזן למפגש כפול

24.3.2008 / 12:33

קבוצתו של מיקי דורסמן הגיעה לסיכום עם פילזן על משחק ידידות כפול, באולם הפחים ובאיסטנבול. בקבוצה לא מתכוונים להתחזק

הפועל חולון ממשיכה בפעילות הענפה שלה, יחסית לקבוצה שרק עלתה העונה לליגת העל, ותשחק מול אפס פילזן במשחק ידידות כפול, בחולון ובאיסטנבול. לאחר העפלת הקבוצה לליגת העל בעונה שעברה, הפכה חולון ליריבה פוטנציאלית על מאבק האליפות, ומשחק ידידות מול קבוצה כמו פילזן היה שמור בעבר רק להפועל ירושלים ומכבי תל אביב. תאריך המשחק הכפול עוד לא נקבע, אך הוא אמור להקבע בימים הקרובים.

פילזן, הממוקמת במקום השני בליגה הטורקית אחרי בשיקטש, מודרכת על ידי דיוויד בלאט ודני גוט הישראלים, ורק לאחרונה סיימה את השתתפותה ביורוליג לאחר הדחה בשלב הטופ 16. הקבוצה עמדה רק לאחרונה במרכז שערורייה גדולה לאחר שארבעה משחקניה הושעו מהקבוצה בעקבות אי נסיעה למשחק חוץ מול פרטיזן בלגרד במסגרת הטופ 16, וזאת בעקבות איסור נסיעה שהחל משרד החוץ האמריקאי. בין השחקנים המושעים היו לורן וודס ודרו ניקולאס, שהיו מועמדים למכבי תל אביב.

בחולון, אשר מרוצים מאוד מההצלחה של הקבוצה ומהניצחון אמש (ראשון) על עירוני נהריה, לא מתכוונים להתחזק עד סיום מועד ההעברות, וראשי הקבוצה הודיעו כי הסגל מבחינתם סגור. בקבוצה החלו למכור מנויים לסיבוב השלישי בלבד, במטרה למלא את אולם הפחים בסיבוב השלישי. יציע 3: נוער - 90 שקל, מבוגר - 180 שקל. יציע 2: נוער - 110 שקל, מבוגר 220 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully